Konemors musikk og tanker

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • konemor

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    05.02.2013
    Innlegg
    490
    Antall liker
    852
    Natta Morten :) jeg har vært en alt for snill mamma jeg :( grrrrrrr Jan sa det vel tusen ganger også....joda sove snart hmm
     

    konemor

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    05.02.2013
    Innlegg
    490
    Antall liker
    852
    Livets skole er tøff, og vi som skuespillere har så mange ulike roller, i dette livet som vi alle farer rundt å lever. Alle på hver vår ulike måte, noen mennesker har ikke bekymringer i det hele tatt, mens andre har alle verdens bekymringer på sine skuldre, de kan nok misunne dem av oss som ikke har så mye å tenke på, eller er så frie av natur at de ikke har noe som bekymrer dem i det hele tatt.
    Hadde vært deilig å hatt det slik, tenker mange av oss, og kanskje vi alle skulle lettet litt på trykket, litt på tankene og bekymringene som mange av oss også lager oss selv i vårt eget hode. La de fare, er det virkelig så viktig å la disse tankene ødelegge for oss, til at vi ikke skal klare å leve? Hvorfor skal noen av oss ha så mye å tenke på, og hva er det vi tenker? Er det økonomien som er gal? Er det problemer i ekteskap? Er det barna vi grubler over? Eller er det andre ting? Så tenk etter litt, skal dette ødelegge den stunden vi er her for å leve, hva med å løse problemene, for alt er til for å løses. Sånn ser i hvert fall jeg det, at alt kan løses bare man vil det nok. Viljen kan flytte fjell. Er den sterk nok, så ordner det meste seg, og det helt av seg selv.
    Den eneste bekymringen som jeg ser på som noe som ikke lar seg fjerne er sorgens tanker, de må jobbes bort, og det er bare tiden som kan hjelpe.
    Tiden leger alle sår, og det er nok sånn, etter hvert vil ting blekne og bli bedre, selv om minnene alltid vil være der. Slike ting lærer vi oss etter hvert å leve med, og det er egentlig ganske fantastisk og utrolig hva vi mennesker kan om vi bare ønsker det sterkt nok.
    Så igjen dere som tenker for mye, inkludert meg selv, jeg tar meg i dette irriterende fenomenet hele tiden, slutt å gruble over alt og ingen ting og begynn å leve litt mer, slipp opp og lev det livet som du fortjener å leve…
     

    konemor

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    05.02.2013
    Innlegg
    490
    Antall liker
    852
    Så blir det sabeltann allikevel i parken i Kristiansand, må gi SannaX med kone en stoor takk, som har gitt oss gratis biletter til parken i to hele dager :) Det begynner å nærme seg tur for oss nå og ungene gleder seg masse. Litt sånn skjelven følelse for min egen del, men må ha et åpent sinn om at dette skal gå bra.
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.603
    Antall liker
    13.741
    Kjære Konemor - lille tapre Gitte. Jeg har vært borte noen dager, da det tradisjonen tro er innspurt på jobb før ferie, altså ta med feltseng og sovepose. Verden går som kjent under, og resten av året er avlyst føles det som, vært år.
    MEN mens jeg har tusta med mitt, har jeg følt på meg at jeg drev deg for langt.
    Jeg ble ganske rystet over omfanget av din situasjon, og derav lei meg og brydd over at du utleverer deg så inderlig her.

    Men har jeg plukket opp hansken, så får jeg stå for det jeg prøver å gjøre etter fattig evne, og inspirere deg til å se og gjøre ting annerledes enn hva du har gjort til nå.
    Først av alt er jeg stum av både beundring, og undring over ditt livsløp, valgene du har tatt og alt ansvaret som naturlig følger av valgene.
    Det er vondt å lese om din genetiske arv, men som du sier, sånn er`e jo bare. Tapper er du :) og livets skole kan så definitivt være tøff.
    Jeg er oppriktig glad for å se at du tar tak i helsa de, og at de svimle tenåringene nå tar litt tak.
    De små positive tingene som å lage mat til Anders som elsker mammas kokekunster, pleie deg selv i Bunkersen, med sushi, kose deg med bær osv. løfter deg sakte fremover. Du trenger dette, du vet det og gjør noe med det.
    Man skal ikke ta hverandre for gitt, men det lærer man først mye senere i livet når man begynner å miste hverandre i dette livet.

    Dette med venner er jo også en del av livet vi må ordne selv.
    For din del virker det nesten som du ikke har hatt tid til å puste i lange perioder.
    I den delen av livet som vi lager kopier av oss selv, jobber og bygger rede blir det jo ofte liten tid til venner.
    Så med 6 barn å fostre opp, blir det ikke mye tid igjen, hverken til seg selv, ens bedre halvdel eller venner.
    Men jeg tror som sagt det vil gjøre deg godt på sikt, selv om du virker til å mene at du føler deg utenfor, og ikke verdsatt for den du er.
    Jeg tror i hvert fall at du er mer en god nok som venn.

    Jeg håper Kabelsatan i Dyreparken svarer til barnas forventning.
    Jeg jobbet der som fast deltidsinnsatt fra 1977-1981 før fornøyelseparken dukket opp.

    Inderlig lang varm bamseklem til deg fra en annen hjemmekjær "raring" :rolleyes:
     
    Sist redigert:

    konemor

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    05.02.2013
    Innlegg
    490
    Antall liker
    852
    Hei igjen Powerpoint, hmmm føler vel det at jeg utleverer meg gangske mye her inne, men hva gjør vel det, kanskje noen har godt av å høre om hvordan jeg har levd mitt liv til nå, jeg har vært et menneske som ikke har tatt meg selv så høytidelig, men Jan visste selvfølgelig hva han hadde, og for han var jeg nok som Morten skrev tidligere en skatt, netopp fordi jeg er og har vært den energibunten i perioder, og det ekte mennesket som jeg er. Ordnet og styrt på, samtidig laget middag og baket, gått på skoleavsluttninger og foreldremøter. Ja jeg føler et sterkt behov nå etter å ha tid til å være bare meg, føler jeg trenger dette veldig, finne meg selv å finne tilbake til den livssyklussen som kanskje dreier seg litt mer om meg som menneske og ikke bare et eneste kaos av en tilværelse. Hatt besøk av ei god venninde idag tidlig som kjenner meg godt, å hun synes det et så rart at jeg ikke kan se på meg selv som den jenta andre ser meg som, du som er så flott sa hun :) gleder meg at hun ser meg som det, da vokser jeg jo litt. I kveld skal jeg til min venninde i Halden, gammel huseier til huset her. :) Skal bli koselig, hun har alltid god mat og lange samtaler om livet. I går datt nettet ned her, så hadde da 3 tennåringer sammen med meg oppe i sofan, så en film jeg hadde tatt opp:) koselig det også, min 20 åring har noen replikker man kan dåne av :)

    Så sånn er det, mange utfordringer i hverdagen, i går lakk det som en tesil fra bodtaket nede, måtte sette bøtte under, men hva kan jeg gjøre med dette, vannet kommer nok inn fra taket et eller annet sted, muligens pipa oppe ved badet eller noe??? det dryppet så kjekt ned mitt i et spikerhode :( Har snakket med en grei gutt her inne, husker ikke nicket nå, men bor i Fredrikstad og er blikkenslager, så han skulle komme en tur hit å se om han kunne se hvor vannet renner inn.......Jan hadde et lite stunt med meg her om kvelden også, måtte jo le og be han slutte, jeg blir jo ikke redd, jeg synes det er morro da:) Skulle logge inn på sentralen med mobilen, hadde lagt meg opp under dyna, men hver gang jeg skulle skrive passordet, så forsvant tastaturet, akurat som om noen trykket på ferdig hehe har I phone, så dere som har vet at det står ferdig oppe i det ene hjørnet, når man er på nettet sånn, dette skjedde sikkert et tyvetalls ganger. Var umulig å logge inn hehe :) hver gang jeg skrev en bokstav, så ble tastaturet borte :) Jeg er nok også en grei venn for de som ønsker å bruke tid på meg, det tror jeg, jeg er ekte, såpass vet jeg.....ungene maser, kjenner jeg ikke har helt lunte i dag, men ut en tur brb
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.603
    Antall liker
    13.741
    Hei Konemor - at du er ekte, og ikke bare kaos ser jeg klart.
    Det rare og vanskelig er som din venninne sier at vi ikke klarer å se på oss selv utenifra slik som andre oppfatter oss.
    Så det er bare å ta til seg det hun sa om deg. Jeg tviler ikke på at det er sant så snill og tålmodig som du virker til å være.
    Og nei, ingen har vondt av å få innsikt i levd liv hos et annet menneske, og jeg ville synes det var rart om du ikke følte behov for å være bare deg nå etter all omsorgen du har delt ut i årevis.

    Angående taket vil jeg tro at det Miles du har i tankene. Han er blikkenslager av profesjon.
    Jasså, så noen ville leke i går :)

    Du er nok ved kjernen der Konemor, dette med at vi setter av tid og bruker det på hverandre.
    At du er og vil være en ressurssterk og god venn ovenfor andre har jeg heller ikke noe problem med å tro på.
    Når går ferden til Kristiansand?
    Det høres ut som om det ligger an til en god aften i Halden i dag


    Bamseklem er avsendt midt i arbeidstida :cool: :)
     

    konemor

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    05.02.2013
    Innlegg
    490
    Antall liker
    852
    Takk Powerpoint, ja det er Miles som kommer en tur å ser på det, har ikke nok penger til tak nå, så får håpe dette lar seg løse på et vis. Kristiansand til Mandag, da pakker vi transporteren og drar nedover, jeg mamma og de tre minste. Passaten blir så trang, så selv om bobla til Jan er treg, så gjør ikke det noen ting :)
    Det ved å dele livet sitt med andre, joda kan føles litt rart, men det gjør meg allikevel ingen ting. Halden ja, drar om fem :) gleder meg til en tur alene nå, med mat og skravlings:) Når jeg kommer hjem er ungene i seng, så da blir det et kveldsbad i fred i dag nydelig:)
    Jada leke innimellom synes han er gøy, har spurt min venninde som driver med åndekontakt om denne hendelsen og hun fikk opp at han lå der med fingeren å trykket, han var veldig fornøyd og følte det som en sånn god ting :) Min kjære elskede Jan, som jeg savner han, føler alikevel at dette går greit, litt bedre for hver dag og hver uke som går. Nå ta passaten å dra hehe brb klemme
     

    SannaX

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.02.2007
    Innlegg
    1.325
    Antall liker
    205
    Torget vurderinger
    1
    Så blir det sabeltann allikevel i parken i Kristiansand, må gi SannaX med kone en stoor takk, som har gitt oss gratis biletter til parken i to hele dager :) Det begynner å nærme seg tur for oss nå og ungene gleder seg masse. Litt sånn skjelven følelse for min egen del, men må ha et åpent sinn om at dette skal gå bra.
    Bare hyggelig dette her, Gitte :) Jeg er dog bare budbringeren, selvom jeg selvfølgelig foreslo det for kona (som sitter på myndigheten i Parken) :)

    Vet det blir bra, og det blir sikkert en pust i bakken uansett. Et lite tips, nå i fellesferien, er å ta med en sekk dere kan ha litt mat og drikke i, solkrem og en kaffetermos, mens dere vandrer rundt. På den måten slipper dere å stå i matkø når en og en blir sulten eller tørste.
     

    konemor

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    05.02.2013
    Innlegg
    490
    Antall liker
    852
    Hatt en fin kveld, litt sliten og skal lande et par timer før senga blir for fristende. Takk for tips SannaX :) skal pakke med sekk, men vi ligger på hotell, så vet ikke om vi får med oss kaffe?? ta med termosen så ser vi:) drikker for øvrig ikke kaffe, men mamma gjør, matpakke går kanskje ann å smøre seg ved frokosten på hotellet? hmmm ikke vant til å ligge på hotell :) Kommer vel hjem som en zombie, uten søvn på 4 netter hehe
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.603
    Antall liker
    13.741
    Hatt en fin kveld, litt sliten og skal lande et par timer før senga blir for fristende. Takk for tips SannaX :) skal pakke med sekk, men vi ligger på hotell, så vet ikke om vi får med oss kaffe?? ta med termosen så ser vi:) drikker for øvrig ikke kaffe, men mamma gjør, matpakke går kanskje ann å smøre seg ved frokosten på hotellet? hmmm ikke vant til å ligge på hotell :) Kommer vel hjem som en zombie, uten søvn på 4 netter hehe
    Neida, dette har du så godt av så :) Nyt, og dill med ditt på hotellet sammen med unga.
    Matpakke får dere sikkert lov til å smøre. Det ser ut som om det endelig blir litt godt vær i Sør-Norge.
    Dersom dere hygger dere på hotell nede i Kristiansand by, så får du gå sakte gjennom Markens, samt få unga til å bære deg ned til Nupen fontena.
    Rett i nærheten ligger Fiskebrygga, du som er så glad i fisk. Fiskesuppa er utmerket, men alt koster jo.
    Gå inn på fiskebasaren, der har fiskerne en del av dagens fangst levende i kummer med glassvegger.
    Så har unga noe å drive med ei lita stønn, før softisen kaller.
    Pass på deg selv, og takk for klemmen.
    Sender en i retur nå :)
    Natta
     

    konemor

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    05.02.2013
    Innlegg
    490
    Antall liker
    852
    Hehe spørs om det blir så mye tid, men skal skrive ned hva plassen heter :) Joa prøve å gjøre det beste ut av det, men har jo med min gamle mor også hehe. Natta på deg, sitte oppe litt til jeg bare for syns skjyld, la meg jo 23.30 igår og klarte å sovne på ti øringen, selv om jeg var sikker på å bli liggende der en stund....uten nett å tv var ikke kult
     

    konemor

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    05.02.2013
    Innlegg
    490
    Antall liker
    852
    Etter dagens jag kommer roen, den roen som er så tiltrengt, den siger inn i hver pore av kroppen, entrer hver celle. Så deilig så godt å kjenne at det er greit å la ting være, la ting ligge, hvile, la kroppen synke inn i det uendelige tomrommet som vi kaller søvn, la hjernen fantasere om det som vi kanskje vil eller ikke vil se. Noen ganger ser vi allikevel, andre ganger ikke. Man kan våkne svett og sliten, for å rusle en tur på toalettet, man sjangler seg tilbake under dyna, som regel kommer søvnen fort tilbake, ivertfall hos meg. Så går natten og morningen venter deg, kanskje med sol, eller regn, vind eller ikke. Dagen må leves, de timene du har til rådighet, er de timene du skal leve, du skal være og du skal prestere. Noen av oss bruker tiden kanskje på feil måte, noen på rett, men hva er forskjellen på det?? Hva er den riktige og den gale måten hmmm vanskelig svar, tror kanskje det som er rett for noen er feil for andre osv, men vi vet nok best selv hva vi vil bruke tiden vår på, det gjelder bare å ha nok tid......Selv har jeg ikke alltid tid nok, tid nok til å være bare meg selv, dyrke mine egne ting og tanker. Hverdagen tar for mye av meg, den krever for mye, eller tar for mye av både energi og tid til at det blir noe av det igjen til å leve litt på den måten jeg selv mener er rett. Jobbe må vi, noen hver dag, mange får noe ut av dette, andre ikke. Lage mat, rydde og vaske hmmm joda litt hver dag her også, selv kommer jeg aldri i mål her, men må lære seg til å se at det ikke er perfekt. Middagshvil hmmm interessant tema, har selv skjelden dette, men en deilig ting, som sikkert mange gjør. Aktiviteter, mange som bruker dette som sin egen ting....Selv elsker jeg bowling, bilverksteder og kino. Det i midten er faktisk sant :) ikke spørr hvorfor, men elsker lukten av det.
    Uansett hva vi fyller dagene våre med, enten det er musikk, trening, tv, rengjøring, bowling osv, så velger vi hva vi vil som regel helt selv, ut av vår egen frie vilje. Men jeg føler og tenker at blir det ikke litt mye for noen, men det er kanskje sånn da allikevel at for noen, så er det aldri for mye, men for meg selv så hadde det greit seg med halvparten......et merkelig innfall her i kveld, men det kom helt fra skyfri himmel hehe
     

    konemor

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    05.02.2013
    Innlegg
    490
    Antall liker
    852
    Leve, elske å være, dette er nydelige ord, hva er vel livet uten kjærligheten, hva er livet uten det å være. Vil livet noen gang vært det samme uten at vi hadde hverandre. Nei livet ville ikke og er ikke det samme uten at vi har hverandre. Alene hva er det? et liv hvor man ikke får høre hvor flott eller fin du er. Alene hvor du ikke har noen å dele tanker og følelser med. Alene hvor du må legge deg hver kveld i en kald seng, uten at det er noen der som varmer deg. Ingen hånd å holde i. Er du alene har du ingen og fortelle dine tanker til eller vise hvor mye dette mennesket betyr, ingen og vise omsorg.
    Noen er alene, hver eneste dag, noen liker det til og med. Hmmm javel, men er det nå ikke litt stusselig i lengden da, eller er noen av oss bare skapt til å like det livet. Jo det er nok sånn, noen liker og passer til ensomheten, mens andre ikke har bedt om å være ensomme, men må bare være det.

    Nå senker natten seg og drømmene kan snart ta over for i dag :)
     

    konemor

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    05.02.2013
    Innlegg
    490
    Antall liker
    852
    Laaang dag, men jammen blitt gjort litt, de to eldste guttene klippet gress og hekk revet et par busker,tømt vasket og ordnet bassenget, som sto fullt av alger blææ. Selv vært hos legen vasket klær, støvsugd m.m ikke laget mat idag, ble pizza hehe mat det også hmmmm men er vel lov innimellom. Uansett, nå endelig ungene i seng, jeg selv er helt segneklar, så sofan blir alternativet i kveld. Kos dere alle sammen og ha en fin fredags kveld hmmm det måtte vel bli dagen soppdatering i Olsen/ Lunner heimen
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.603
    Antall liker
    13.741
    Jeg tar ferie fra i morgen, og blir litt til og fra i cyberspace de neste 4 ukene Konemor.
    Det bærer faktisk avsted til hjemtraktene i morgen, Kristiansand, for å få med meg en sommerfest ude i skjærgården.
    Så da blir det å laste opp bilen med mutter`n, min datter og en nevø, så tar vi noen dager hos brutter`n utover i kommende uke.
    "Guttungen" på 27 somre skal jobbe, reise en uke til Kroatia på guttertur, hjem og pakke om for å dra til dama som er på sommerskole i Sør-Korea utenfor Seoul.
    Puuuuhhh,,,de unge har det travelt, så det ble ikke tid til sommerferie med gamlingen i år, snufs....

    Hyggelig lesning mhp at gutta tok i et tak sammen med mor i dag, det varmet.
    Kos deg på sofaen med hva du måtte fine av adspredelse som fenger deg.

    Bamseklem fra Powerpoint :)
     
    Sist redigert:

    konemor

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    05.02.2013
    Innlegg
    490
    Antall liker
    852
    Gutta jobba så svetten sila dem, mens jeg tok litt her inne, hjalp bare til litt med å ta hekkgreiene opp i sekkene, men ryggen klarte ikke mange rundene, så de tok over der også :) Så deilig med ferie Powerpoint :) kos deg masse på ferie, håper sørlandet får masse sol nå når vi kommer :) Sliten i kveld, forferdelig trøtt, hadde visst lavt stoffskifte, lavt på jern osv, så idag i gang med oppdrag medisinere meg selv hver dag hehe jern og d vitamin :) så håper jeg stoffskiftet stiger til neste blodprøver. Skal og vil være helt fin før sommeren er over :)
    Ungdommene ja Kroatia hørtes jo deilig ut da, går nok bra, du får kose deg med datteren og mor i Kristiansand :) håper vi får masse sol sol :) Du kaller deg selv for gamlingen, men ingen er eldre enn dem føler seg vet du. Du er sikkert ikke gammel i det hele tatt :) sove godt og bamseklemme til deg natta

    hmm litt trøøøøt, bare roter, nok skriving i dag hehe
     
    Sist redigert:

    gismo

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Innlegg
    25.498
    Antall liker
    36.181
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    Jeg tar ferie fra i morgen, og blir litt til og fra i cyberspace de neste 4 ukene Konemor.
    Det bærer faktisk avsted til hjemtraktene i morgen, Kristiansand, for å få med meg en sommerfest ude i skjærgården.
    Så da blir det å laste opp bilen med mutter`n, min datter og en nevø, så tar vi noen dager hos brutter`n utover i kommende uke.
    "Guttungen" på 27 somre skal jobbe, reise en uke til Kroatsia på guttertur, hjem og pakke om for å dra til dama som er på sommerskole i Sør-Korea utenfor Seoul.
    Puuuuhhh,,,de unge har det travelt, så det ble ikke tid til sommerferie med gamlingen i år, snufs....

    Hyggelig lesning mhp at gutta tok i et tak sammen med mor i dag, det varmet.
    Kos deg på sofaen med hva du måtte fine av adspredelse som fenger deg.

    Bamseklem fra Powerpoint :)
    Så det er her je finner dæ Power`n:cool:
    Ha en fin tur sørover i ferien;)

    gismo

    Beklager litt OT i din tråd konemor:)
     

    konemor

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    05.02.2013
    Innlegg
    490
    Antall liker
    852
    Kos dæ på fest også power, i havet.......klemme glemte si det :)
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.603
    Antall liker
    13.741
    Sørlandet er i ferd med og åpne opp for sol og smil Konemor.
    Skal nok klare å kose meg på fest, og sammen med mutter`n + avkom og slekt.
    Vi har det sjelden kjedelig der nede.

    Ha en riktig god tur til Dyreparken, og du skal se at det kanskje gir litt energi også.
    Ikke minst kan hodet få koble av litt kjære deg, og det er verdifult.
    Forøvrig synes jeg du er flink med å ta tak prosjekt "Ta vare på dæ sjæl".
    Flink jente!!!!!!

    Her kommer bamseklemmen :)

    PS! Jepp, Gismo det her jeg "gjemmer" meg.
    Vi må få denne frøkna opp på beina vet du :cool:
    Hun trenger oss alle sammen.
     

    jokris

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.12.2006
    Innlegg
    6.412
    Antall liker
    2.603
    Torget vurderinger
    7
    Ønsker deg og dine en kjempefin tur til kristiansand :)

    May the sun warm your face and the wind come from behind
     

    konemor

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    05.02.2013
    Innlegg
    490
    Antall liker
    852
    Hehe , joda, takk dere:) På vei mot toppen, hva kan man si, min tid som Jans kjære er over, nå må jeg se fremover og opp, ingen ting kan overlates til tilfeldighetene, jeg er ei selvstendig jente og klarer meg godt alene også, selv om savnet etter noen som gir deg oppmerksomhet og varme jo ligger der, den tid vil komme etter hvert, jeg er ikke ei jente som har tenkt å være alene resten av livet, det er jeg både for ung hmmm altså ung i den forstand at jeg har forhåpentligvis noen år igjen og leve.brb forstyrrelser hmmmm
     
    Sist redigert:

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.654
    Antall liker
    32.467
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Livet leves kun en gang.. Evig eies kun det tapte.. Som Ibsen sa.. Uansett, dagen idag er det en ønsker den skal være.. Kos deg på tur G. Tenker på Jan her i sør øst Asia.. Ifjor sendte jeg han et kort. Men mest ble jeg glad for støtten jeg fikk av han pr sms mens jeg var her. Savner å kunne sende en fleip på sms og få ett smil tilbake.. :)
     

    konemor

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    05.02.2013
    Innlegg
    490
    Antall liker
    852
    Du får fleipe litt med meg i stedet nå HCS. Kos deg masse i Asia :) klemme på deg
     

    konemor

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    05.02.2013
    Innlegg
    490
    Antall liker
    852
    For dere som ønsker og komme innom en tur i bunkers eller bare for å slå av en prat, om noen er på disse kanter, så er dere velkommne. De som ønsker får gjerne mitt mob nr. Bare send en pm :)
     

    jokris

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.12.2006
    Innlegg
    6.412
    Antall liker
    2.603
    Torget vurderinger
    7
    Ønsker deg og dine en kjempefin tur til kristiansand :)

    May the sun warm your face and the wind come from behind
    Unnskyld jokris, men den var morsom ;)
    ser nå i ettertid at den kan tolkes på flere måter ja :) er vel egentlig en gammel indiansk hilsen som ble gitt til venner man brydde seg om som skulle på tur , husket ikke ordrett .......
     

    konemor

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    05.02.2013
    Innlegg
    490
    Antall liker
    852
    Uansett så tenkte gutta på det anderledes enn jeg gjorde med det samme:) men lo litt etterpå hehe takk Jokris vi skal kose oss på tur, stresser litt da, alt må jo organiseres før vi drar, holdt på i går, i dag, men om jeg er noe nærmere målet er jeg nå litt usikker på, men vi blir vel klare til slutt :) Snart ta kvelden, men bare litt til å gjøre, så legge unger osv blæææææ lørdags kveldene er ikke sånn de en gang var osv :( nesten alene hjemme også, så litt trist egentlig, men får prøve å snu meg selv å se litt mer positivt på det. Nyte stillheten alene, uten gapete ungdommer osv bak pcer og spill...
     

    konemor

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    05.02.2013
    Innlegg
    490
    Antall liker
    852
    Solen skinner, sommeren viser nok fra sin beste side i disse sommerdagene, så håper nå at det varer i noen uker :) Lille Jans katt er borte, kom ikke hjem i går kveld, så håper han kommer tilbake snart, han bruker ikke være borte :( Lille JAn er så fortvilet :( .....håper den dukker opp før vi drar på i morgen :) Bobla støvsugd og ryddet, så nå bare, pakke ut i den :) rydde ferdig inne og vaske gulvene. Lage noe niste vi skal ha med i morgen også :) Håper alle der ute har en strålende søndag klemme fra konemor
     

    Gizmo76

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    18.11.2007
    Innlegg
    97
    Antall liker
    9
    Sted
    Nordland
    Solen skinner, sommeren viser nok fra sin beste side i disse sommerdagene, så håper nå at det varer i noen uker :) Lille Jans katt er borte, kom ikke hjem i går kveld, så håper han kommer tilbake snart, han bruker ikke være borte :( Lille JAn er så fortvilet :( .....håper den dukker opp før vi drar på i morgen :) Bobla støvsugd og ryddet, så nå bare, pakke ut i den :) rydde ferdig inne og vaske gulvene. Lage noe niste vi skal ha med i morgen også :) Håper alle der ute har en strålende søndag klemme fra konemor
    Har hatt helgevakt så lite rydding her i helga :) Ønsker dere en riktig god tur, og kos dere masse :D

    Ronny
     

    jokris

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.12.2006
    Innlegg
    6.412
    Antall liker
    2.603
    Torget vurderinger
    7
    Tror det er rimelig mange her inne som ønsker dere alle en kjempefin tur :) ikke slit deg ut før turen
     

    jokris

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.12.2006
    Innlegg
    6.412
    Antall liker
    2.603
    Torget vurderinger
    7
    vi skal også snart på en tur forhåpentligvis, skal ha med 6 små så vet hva det kreves av organisering, planlegging og siste øyeblikss innfall , kudos til deg
     

    konemor

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    05.02.2013
    Innlegg
    490
    Antall liker
    852
    Bilen full snart hehe, hagen rydda for div leker og ting og tang. Katten kommet tilbake i litt laber stand, men han kvikner nok til igjen, sett dette før :(. Jentene badet og flettet håret, da krøller jo er et must når man skal på tur, lille Jan fornøyd med katt på rommet igjen og gleder seg til morgendagen. Huset sånn passe i orden, bare litt matpakke i morgen nå, så kan man senke skuldrene. Da blir det 4 gutter fra 18 - 25 som kal styre her, så håper det er sånn passe ryddig når jeg kommer igjen også, om ikke blir det pepper. Skal på Lillehammer noen dager i August også, så dette blir prøvekjøringa dems. Ille spennt, ikke latt de være alene sånn før, etter Lillehammer i fjord var det skittent her, så måtte starte med rengjøring med det samme jeg kom hjem, og da var det damer her også hmmmm. Nå venter jeg på et laaangt bad for en stiv vond kropp, en god baileys og snart sove. Kanskje litt tv også, må roe litt ned. Horna hjelper til så godt de kan i kveld også med litt rolig musikk :)
     

    Lagga

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Innlegg
    9.288
    Antall liker
    30.784
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    3
    Gammel velsignelse fra Irland er på sin plass (følg med nå jokris :rolleyes: )

    May the road rise up to meet you.
    May the wind always be at your back.
    May the sun shine warm upon your face,
    and rains fall soft upon your fields.
    And until we meet again,
    May God hold you in the palm of His hand.

    God tur Gitte!

    / Morten
     
    J

    J.J

    Gjest
    Go tur ønskes her ifra Vestbredden !! Måtte dere få knall vær og en uforglemmelig tur!!



    Jan Robert
     

    konemor

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    05.02.2013
    Innlegg
    490
    Antall liker
    852
    Kom frem etter en laaang biltur, frem og tilbake fra Moss først da rulatorn til mor ble glemt. Halvveis i varmen, og ikke bedre med en bil uten aircondition. Startet en grusom hodepine som ikke ga seg med 2 ibux, så migrene et faktum, og jeg tror jeg vet hvorfor det kom nå:( men regner med å sove det av og våkne i form imorra. Da er det en full dag i parken som venter oss:)
     

    konemor

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    05.02.2013
    Innlegg
    490
    Antall liker
    852
    Så var vi hjemme igjen etter fire dager i Kristiansand :) godt å være hjemme, blir mye mas og lite tid til seg selv med 3 unger. Men alt i alt en fin tur, selv om bibelskolen hadde elendige rom, men sengene var gode :) Kristiansand Dyrepark kommer jeg tilbake til, den var bare helt fantastisk og stooor ikke minst. Kunne sikkert brukt enda et par dager der inne om vi skulle fått sett alt :) Kommer en oppdatering på disse to dagen i parken, her er mye som må fortelles :) Men nydelig og komme hjem også, svett og seig etter en varm dag, huset var sånn passe etter 4 dager, men har nå vasket klær siden jeg kom hjem, støvsugd, vasket gulv og ryddet på plass alt krims krams som hadde vært med på turen. Bihulene likte ikke varmen, så der er det full renning enda :(, men ikke hodepine pga dette nå. Migrenen ga seg, hadde det første dagen og tredje dagen, stoppet da med pillene som jeg vet forårsaket dette. Hmm tok bare litt tid før det gikk opp at jeg måtte slutte :) Hatt migrene tidligere, men ikke hatt det på de siste 6 årene, ikke sånn veldig, så noe måtte det jo være :) gikk for øvrig greit allikevel da ..........sånnn bad, legge unger, spille musikk. Horna er allerede fyrt opp, så her skal jeg nyte stillheten og musikken i kveld :) helt til Ole lukkeøye kommer :)
     

    konemor

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    05.02.2013
    Innlegg
    490
    Antall liker
    852
    Sånn, sa er det brygga i Halden som skal gjøres et besøk denne kvelden :) koselig, kjøpt meg Ken Hensley Love and other mysteries :) fin cd, har bestillt enda en Ken Hensley....Horna skal få jobbe litt til før man kjører
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn