I dag trimmer jeg horna litt, er en stund siden, men formen i dag sa at nå er det på tide å lytte litt mer til hva kroppen forteller meg, i hvertfall når kroppen ikke vil i det hele tatt. Spillt musikk og ligget i bløt i badekaret i en drøy halvtime, så deilig å bare la alt fare. I løpet av noen uker er jeg mest sannsynlig i gang med restaurering av tak/takrenner og vinduer i huset, søkt kommunen i dag om det som trengs, og jeg vet alt at det ordner seg alt
En bekymring mindre, en tanke mindre å tenke på. Deilig i grunn og bare slippe enkelte bekymringer.
Har noen spørsmål til dere Horngutter, da jeg har støy i det ene hornet, samt at jeg undres på om det gjør noe å dra på lyden sånn med en gang?? eller trenger røra litt tid på og bli varme?? Har som sagt veldig med nettstøy i svampen
liker det ikke i det hele tatt.
Håper at alle har hatt en fin sommer, den har jo vært særdeles fin med sol og varme. For meg har sommeren også til tross for snart 11 uker på klacid pencillin vært fin, sorg, glede og nye opplevelser som har gått hånd i hånd. Nye innputt i livets sti, gleder som jo varmer godt i hjertet mitt. En ny dag gryr, en ny vinter, og det vil komme en ny vår og sommer. I starten av oktober har jeg vært så heldig og blitt spandert tur til Paris
4 dager i kjærlighetens by. Jeg som aldri har reist før gleder meg noe sinnsykt, ikke minst til 4 -5 dager uten unger rundt meg, men bare pleie meg selv, og ha nydelig selskap av en som virkelig setter meg i høysetet
Livet er rart og har sine kromspring må jeg si. Jan har jeg også kontakt med, tro ikke annet, han spøker litt for meg og forteller hva som er rett for meg å gjøre. Så han er med meg hele tiden på livets vei videre. Han er glad på våre vegne, og ingen ting er tilfeldig her i livet sånn jeg ser det, at et menneske som er like varm og god som solen selv skulle dukke opp rett i fanget mitt, ja bare sånn uten videre....hva er mulighetene for det liksom, om det ikke var meningen at det skulle eller var ment slik. Så sånn er livet her om dagen, musikk, unger, bihuleproblematikk og nye høyder ruler hverdagen. Skole, lekser og matlaging og handling, samt gressklipping og styr. Men en dag av gangen så går livet videre, og jeg er glad jeg er her, og kan få lov å kjenne at jeg lever, at jeg har mennesker rundt meg som elsker og liker meg akurat for den jeg er
Jeg er full av noe som heter kjærlighet, og jeg er ikke redd for å vise det til mine medmennesker. Klemme
denne dagen ble det litt mer enn mine vanlige skriveferdigheter som kom frem i lyset, så håper dere også synes det er greit