ja, der var egRoberten skrev:Å å å å !
Dit skal vi, Brasse.
ja, der var egRoberten skrev:Å å å å !
Dit skal vi, Brasse.
Så søtt :-*Brasse skrev:ja, der var egRoberten skrev:Å å å å !
Dit skal vi, Brasse.
Ja, den har jeg tenkt å prøve å få med meg. Får bare håpe det ikke er fulle trøndere der som tror det er en lokal trubadur de bare kan overdøveBurnt_Island skrev:og i morra spiller Damien Jurado i Trondheim
Skal dit jeg også. Håper det blir braBurnt_Island skrev:og i morra spiller Damien Jurado i Trondheim
Det værste jeg har opplevd i så henseende var en Steve Earle konsert på veita hvor alle på galleri egentlig burde vært et annet sted. Av Hr Earle fikk de passet sitt påskrevet så det holdt, men læll.torem skrev:Ja, den har jeg tenkt å prøve å få med meg. Får bare håpe det ikke er fulle trøndere der som tror det er en lokal trubadur de bare kan overdøveBurnt_Island skrev:og i morra spiller Damien Jurado i Trondheim
Blir litt skuffet da jeg ser att Cyndi Lauper skal dele sene med han i Oslo.Zomby_Woof skrev:Aner ikke. Sist var Tal og Vinnie erstattet med Rhonda Smith og Narada Michael Walden. Jason Rebello var fortsatt med.ugnlol skrev:Oslo-billettene ligger ute, bergen er avlyst ser jeg.Zomby_Woof skrev:Jeff Beck kommer til Bergen og Oslo i juni. Billettene til Bergen er lagt ut, Oslo ikke...
Følg med!
Noen som vet noe mer om hvem han spiller sammen med dennne kvelden? Tal Wilkenfeld troo?
Tror ikke det blir noen amatørmusikere uansett. Gøy blir det helt sikkert, jeg drar med en hel gjeng OVK'ere og hornalliansefolk.
Du får henge i baren mens det står på. Tar du med en øl til meg og? ;Dsteinost skrev:Blir litt skuffet da jeg ser att Cyndi Lauper skal dele sene med han i Oslo.Zomby_Woof skrev:Aner ikke. Sist var Tal og Vinnie erstattet med Rhonda Smith og Narada Michael Walden. Jason Rebello var fortsatt med.ugnlol skrev:Oslo-billettene ligger ute, bergen er avlyst ser jeg.Zomby_Woof skrev:Jeff Beck kommer til Bergen og Oslo i juni. Billettene til Bergen er lagt ut, Oslo ikke...
Følg med!
Noen som vet noe mer om hvem han spiller sammen med dennne kvelden? Tal Wilkenfeld troo?
Tror ikke det blir noen amatørmusikere uansett. Gøy blir det helt sikkert, jeg drar med en hel gjeng OVK'ere og hornalliansefolk.
Har kjøpt billetter, men er ikke særlig interessert i å sitte å høre på denne hylende dama.
Sto ingen ting om dette da jeg kjøpte dem,heller ikke på billetten er dette nevnt.
Er dette lov av de som arrangerer?
Eneste mennesket jeg ønsket meg der er Tal Wikenfeld.
Steinar.
Ingen Tal ser det ut for, ser ut som samme gjengen som i Molde?Zomby_Woof skrev:Du får henge i baren mens det står på. Tar du med en øl til meg og? ;Dsteinost skrev:Blir litt skuffet da jeg ser att Cyndi Lauper skal dele sene med han i Oslo.Zomby_Woof skrev:Aner ikke. Sist var Tal og Vinnie erstattet med Rhonda Smith og Narada Michael Walden. Jason Rebello var fortsatt med.ugnlol skrev:Oslo-billettene ligger ute, bergen er avlyst ser jeg.Zomby_Woof skrev:Jeff Beck kommer til Bergen og Oslo i juni. Billettene til Bergen er lagt ut, Oslo ikke...
Følg med!
Har kjøpt billetter, men er ikke særlig interessert i å sitte å høre på denne hylende dama.
Sto ingen ting om dette da jeg kjøpte dem,heller ikke på billetten er dette nevnt.
Er dette lov av de som arrangerer?
Eneste mennesket jeg ønsket meg der er Tal Wikenfeld.
Steinar.
Men, litt i det "seriøse" hjørnet: Den som kjøper billett til Jeff Beck utelukkende for å oppleve Tal Wilkenfeld er mildt sagt historieløs! 8)
steinost skrev:Mitt poeng er, når jeg kjøper billetter til Jeff Beck forventer jeg att det er det jeg får høre.
Ikke at det blir fylt opp av denne skrikende dama.
Min sønn på 10 år snart 11 skal være med på dette, så henge i baren blir det ikke noe av.
Nei jeg forventer en full konsert med det det står på billetten min, ikke noe annet.
Kommer til å ta kontakt med dem i morgen, for å få refundert dette.
Steinar.
Denne "skrikende dama" er nok oppvarming. Hvis du krever pengene tilbake på grunn av at du ikke liker oppvarminga: Lykke til, og pass på blodtrykket.Jeff Beck and his Band of Jason Rebello, Rhonda Smith and Narada Michael Walden will be doing a run of dates through Europe this Summer.
sims skrev:Skikkelig nedtur at Kylesa har avlyst sin konsert på pstereofestivalen. Var den konserten æ hadde sett mest fram til den helga
Hvis du er på mail lista til rockefeller var det mulig å kjøpe billetter på fredagbambadoo skrev:PJ Harvey , 24 og 25 Oktober Sentrum Scene Oslo..
Billettsalget startet kl. 0900 idag 08.08-2011
Bestilte akkurat 4 billetter på Mandagen.
Jeg vurderer å gjøre det samme. Har lyst til å se/høre Best Coast og Washed Out. Jeg er en gammel indie boy 8)OAlex skrev:Har sikra meg dagspass på Pstereofestivalen fredag 19. august. Ser fram til Death From Above 1979.