Kontakt med Audio Note

Audiomix

Bransjeaktør
Ble medlem
05.07.2004
Antall liker
5.101
Sted
Kongsberg
Torget vurderinger
29
I kontrast til denne http://www.hifisentralen.no/forum/index.php/topic,20372.0.html
har jeg i dag hatt en positiv opplevelse i forhold til Audio Note.
Jeg hadde behov for et skjema til en AN forsterker for å kunne hjelpe "en venn i nøden".
Benyttet "Contact" knappen på sidene til AN og forklarte problemet.
To minutter senere kom det svar fra Peter Q med spørsmål om serie nummer.
Det fikk han og etter et par minutter til kom skjemaet.
Det er service det :)

bambadoo

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
11.10.2002
Antall liker
11.639
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
16
Jepp - det er skikkelig god service. Jeg mener Peter Q. svarer på alle mail som kommer inn til den adressen selv.

Kan jeg spørre hvilken forsterker det var?

olemar

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
19.03.2005
Antall liker
1
Har opplevd det samme med DACen jeg kjøpte på nyåret. Svar i løpet av svært kort tid, med nyttig informasjon og noen ganger litt underfundig humor ;).

Lurer på hvor mange mailer denne mannen svarer på i løpet av en dag? Han besvarer jo alle selv!

Jeg er enig med deg audiomix, denne graden av service tror jeg er temmelig enestående.

Audiomix

Bransjeaktør
Ble medlem
05.07.2004
Antall liker
5.101
Sted
Kongsberg
Torget vurderinger
29
bambadoo skrev:
Jepp - det er skikkelig god service. Jeg mener Peter Q. svarer på alle mail som kommer inn til den adressen selv.

Kan jeg spørre hvilken forsterker det var?
En forforsterker type M2 Line.
Høyt gain og høyt nivå som vanlig. Kjekt med skjema hvis en skal rette på noe. Det sparer i hvert fall tid.
Sjelden utgangsnivået passer med følsomheten til etterfølgende utgangsforsterker.
At en spiller for hele huset med volumkontrollen på kl 9 er ikke logisk eller praktisk.

Topp Bunn