Jeg velger å overse slikt, men det er nå meg da..
Prøv å ikke ta alt personlig og la tvilen komme andre til gode..
For at vi skal få en viss forståelse av resten av folket, så må vi nok stille opp på mest mulig og vise frem det vi har stående og forklare hvorfor vi holder på med dette..
Reproduksjon av musikk veies ikke i form av hvor mye penger folk har, men at de nyter det de har uansett pris..
Det har vært litt vel mye fokus på bare million-anlegg i normale tidsskrifter, det er ikke bare positivt.! Da er det lettere for Ola og Kari Norman å se ned på oss raringer..
Jeg har ikke satt meg inn i hvor mye anlegget ditt koster, det er heller ikke int for meg å vite, men om det er et vellykket anlegg som låter veldig bra og som får musikken "levende", så ville jeg absolutt vurdert å invitert journalisten på en kaffekopp og en lytt før dere avtaler noe bestemt, da har du muligheten til å bli litt kjent med vedkommende også..
Du har vel mulighet til å bestemme en viss del av intervjuet selv.?
Om det skal skrives noe om hvor du bor og hva du heter, hva de tar bilder av osv.?
Ser liksom ikke helt poenget i at de skal "kle deg naken" for dette, så jeg heller i den retningen at du skal stille opp..