Har akkurat runda førti, enn du? Okey da, hva med å legge bort hvem som er modig eller ikke?Det var da voldsomt, hvor gammel er du egentlig ?
Jeg HAR allerede sagt (eller signalisert) at jeg ser at "glad for død" ikke ikke er spesielt pent sagt. Det var fra meg sin side heller ikke ment akkurat slik. Det gikk litt fort i svingen. Hvorfor spa opp dette på nytt og på nytt? Jeg er ellers veldig glad for å seg hvor mange som bryr seg og lar "tankene gå til hans etterlatte." Noen som regner det for sannsynlig at disse leser dette forumet? Noen som kommer til å gjøre noe for dem, med unntak av å sende dem "tanker"?, - noe jeg tviler de kommer til å merke.
Ja, jeg var krass, overdrev og sa ting jeg ikke direkte mente. Men, hykle - det gjør jeg ikke.
I mine øyne var krokodille-Stevie en oppmerksomhetssyk person som satte både seg selv og andre (sine barn) i livsfare. I tillegg til dette må jeg si at mye av aktivitetene hans minner mistenkelig om dyreplaging.
Kan jeg nå få mene dette UTEN å bli beskyldt for å ha dårlig oppdragelse, være idiot eller "modig" bak et tastatur?
(edit:litt fort i svingen igjen)