Krokodillejeger Steve Irwin drept.

toriamos

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.02.2005
Antall liker
25
Torget vurderinger
5
Det var da voldsomt, hvor gammel er du egentlig ?
Har akkurat runda førti, enn du? Okey da, hva med å legge bort hvem som er modig eller ikke?
Jeg HAR allerede sagt (eller signalisert) at jeg ser at "glad for død" ikke ikke er spesielt pent sagt. Det var fra meg sin side heller ikke ment akkurat slik. Det gikk litt fort i svingen. Hvorfor spa opp dette på nytt og på nytt? Jeg er ellers veldig glad for å seg hvor mange som bryr seg og lar "tankene gå til hans etterlatte." Noen som regner det for sannsynlig at disse leser dette forumet? Noen som kommer til å gjøre noe for dem, med unntak av å sende dem "tanker"?, - noe jeg tviler de kommer til å merke.
Ja, jeg var krass, overdrev og sa ting jeg ikke direkte mente. Men, hykle - det gjør jeg ikke.
I mine øyne var krokodille-Stevie en oppmerksomhetssyk person som satte både seg selv og andre (sine barn) i livsfare. I tillegg til dette må jeg si at mye av aktivitetene hans minner mistenkelig om dyreplaging.
Kan jeg nå få mene dette UTEN å bli beskyldt for å ha dårlig oppdragelse, være idiot eller "modig" bak et tastatur?

(edit:litt fort i svingen igjen)

Birdman

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.01.2005
Antall liker
10
I mine øyne var krokodille-Stevie en oppmerksomhetssyk person som satte både seg selv og andre (sine barn) i livsfare. I tillegg til dette må jeg si at mye av aktivitetene hans minner mistenkelig om dyreplaging.
Kan jeg nå få mene dette UTEN å bli beskyldt for å ha dårlig oppdragelse, være idiot eller "modig" bak et tastatur?
Ja :-/.

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.881
Dødsfallet er en personlig tragedie for hans familie og venner, og er definitivt trist.

Samtidig kan det kanskje få folk som har mistet litt respekt for farlige dyr etter å ha sett stuntene hans på TV til å få litt av respekten tilbake. I disse jackass tider er det mange som har mistet litt eller mye perspektiv på ting.

HC

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.05.2002
Antall liker
3.010
Torget vurderinger
16
Har akkurat runda førti, enn du? Okey da, hva med å legge bort hvem som er modig eller ikke?
Jeg HAR allerede sagt (eller signalisert) at jeg ser at "glad for død" ikke ikke er spesielt pent sagt. Det var fra meg sin side heller ikke ment akkurat slik. Det gikk litt fort i svingen. Hvorfor spa opp dette på nytt og på nytt? Jeg er ellers veldig glad for å seg hvor mange som bryr seg og lar "tankene gå til hans etterlatte." Noen som regner det for sannsynlig at disse leser dette forumet? Noen som kommer til å gjøre noe for dem, med unntak av å sende dem "tanker"?, - noe jeg tviler de kommer til å merke.
Ja, jeg var krass, overdrev og sa ting jeg ikke direkte mente. Men, hykle - det gjør jeg ikke.

(edit:litt fort i svingen igjen)
Stridsøksen er begravd :)
Må ellers si at jeg ikke oppfattet Irvin som så mye oppmerksomhetssyk men derimot ekstremt engasjert. Etter å ha bodd en tid i Queensland så kan jeg underskrive på at han er sett på som et ikon der borte og jeg har hørt fint få som har noe negativt å si om han. Jeg kan være enig i at han var slitsom i større doser. Når det gjelder familien så tviler jeg på at de trenger noe hjelp, Irvin hadde nok rikelig med penger. At de merker og verdsetter det som sies på forumet er nok tvilsomt men det er vel lov å uttrykke en viss sorg over at en som mange hadde et forhold til har gått bort.

Peace

kake

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
06.09.2006
Antall liker
0
selvmordsforsøk? hah!!
han har levd mer enn alle i denne tråden til sammen.

Z

Zomby_Woof

Gjest
selvmordsforsøk? hah!!
han har levd mer enn alle i denne tråden til sammen.
Nuvel... Etter gjentatte forsøk, så døde han i hvert fall mer enn jeg noen gang har gjort.

ELEL6200

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.08.2004
Antall liker
117
Irwin har underholdt/irritert millioner av mennesker. Jeg traff denne karen i hans dyrehage utenfor Brisbane. Hyperaktiv, glødende, karismatisk kar som har fått mang en liten krabat interesert i dyreriket. Det jeg ble mindre imponert over var dyrehagen hans, hvor jeg bla kunne se laughingcoocaburrows og White bellied sea-eagel med avklippete vinger.

Lf som kommer til å savne Irwin

Topp Bunn