KRONOS - er hva man bør avspille Roger Waters - AMUSED TO DEATH med

KRONOS platespillere er og blir det heftigste blant platespillere jeg har opplevd.
For meg er KRONOS mer et ingeniørmessig industriprodukt enn de vanlige og uvanlige platespillerne jeg har opplevd i min tid. Og denne "tiden" begynner å bli lang.
It`s all about the Music

mvh
Paul Mortensen
kronos pro front s.jpg
SPARTA Helbilde  1500-72.jpg
SPARTA 0.5.jpg
Sparta 05 oppgradering til Sparta.jpg
SPARTA  Utsnitt  1500-72.jpg
Kronos%20Platter%20Top%20RGB%20HR.jpg

For mer info:
e-post: pmaudio@online.no
Telefon: 38 18 31 15
Web: PM Audio

Kommentarer

bacchus.d

Medlem
Ble medlem
02.05.2012
Antall liker
2
Mye spennende løsninger på platespillerfronten, har den magnetisk drift også, ala denne fra Clearaudio?
https://www.youtube.com/watch?v=X15phS0UcyU

KRONOS platespillere er og blir det heftigste blant platespillere jeg har opplevd.
For meg er KRONOS mer et ingeniørmessig industriprodukt enn de vanlige og uvanlige platespillerne jeg har opplevd i min tid. Og denne "tiden" begynner å bli lang.
It`s all about the Music

mvh
Paul Mortensen
Vis vedlegget 330848 Vis vedlegget 330849 Vis vedlegget 330850 Vis vedlegget 330851 Vis vedlegget 330852 Vis vedlegget 330853

For mer info:
e-post: pmaudio@online.no
Telefon: 38 18 31 15
Web: PM Audio

oct

Æresmedlem
Ble medlem
09.04.2009
Antall liker
8.274
Sted
Oslo
Det der motrotasjonsprinsippet har nok noe for seg. Men imo blir det for mange "gear & tannhjul". Prisen er jo ikke helt gal, sammenlignet m. Clearaudio Statement, Rockport Sirius m. flere.

mvh

bacchus.d

Medlem
Ble medlem
02.05.2012
Antall liker
2
Det der motrotasjonsprinsippet har nok noe for seg. Men imo blir det for mange "gear & tannhjul". Prisen er jo ikke helt gal, sammenlignet m. Clearaudio Statement, Rockport Sirius m. flere.

mvh
nå har jo både transrotor og clearaudio lang billigere spillere (enn 300-400 laken) med fullmagnetisk drift som jo også sørger for stabilitet og lav friksjon, kunne vært artig å hørt hvordan f.eks transrotor rondino FMD klarer seg mot denne kronos spilleren?
den er jo også veldig flott å se på spør du meg:
TRANSROTOR

Informasjon om bruker

pmaudio
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
387
Link til alle artikler
280
pmaudio sine annonser
Bransjenyheter
Hifimessa i Horten 05 - 06 Oktober

Hifimessa i Horten 05 - 06 Oktober

• 1
Takk for besøk på Løvøya ( demo ) og Grupperom 1 ( salg ) i helgen - og takk for alle godord på lyden vi fikk Etter et par stressende år privat greide vi endelig å gjennomføre en messehelg igjen...
Fortsett
Bransjenyheter
Solid Tech - Balance mm...

Solid Tech - Balance mm...

• 0
Vi viser nå for første gang den nyeste serien til Solid Tech, BALANCE BALANCE - serien er bygget litt på samme lest som Radius-serien, med Monostand, 2 hyllers, 3, hyllers, 4 hyllers, 5 hyllers, 6...
Fortsett
Bransjenyheter
Stockfisch-Records: DMM Dubplate

Stockfisch-Records: DMM Dubplate

• 1
En unik LP plate Denne LP platen er ikke laget av vinyl men av stål med et kopperbelegg Dette er det samme som MASTERPLATEN / MATRISEN som de trykker DMM vinylplatene av og det vil si at vi her...
Fortsett
Bransjenyheter
Ny plateutgivelse av Allan Taylor - Stockfisch Records

Ny plateutgivelse av Allan Taylor - Stockfisch Records

• 2
Vår venn Allan Taylors til nå siste plateutgivelse - THE ROAD WELL TRAVELLED. 8 sanger og 40 minutter med nydelige sanger, umiskjennelig med Allan Taylor kvalitet - "The Allan Taylor Road", som...
Fortsett
Bransjenyheter
Solid Tech -tilbake hos PM Audio igjen – fra og med 1. juli 2024

Solid Tech -tilbake hos PM Audio igjen – fra og med 1. juli 2024

• 10
En gladmelding – for oss / PM Audio – og for våre gamle Solid Tech kunder – og forhåpentligvis for våre nye Solid Tech kunder, og for våre forhandlere. Etter å ha vært ute i hifimøbelkulden i...
Fortsett
Bransjenyheter
Nytt agentur hos PM Audio:: Vinylcare Technologies

Nytt agentur hos PM Audio:: Vinylcare Technologies

• 0
Vacuum platevaskere fra tyske Vinylcare Technologies Vinylcare overtok HANNL, som vi har jobbet med i mange år. Vinylcare leverer diverse servicedeler til HANNL Se utvalget her...
Fortsett
Topp Bunn