Vintage Silver Pioneer
Hi-Fi freak
Den som ikke reagerer på musikk, den som er uten musikk i sin sjel, det mennesket er ikke til å stole på.
Eller som daværende kringkastingssjef Fostervold sa til Erik Diesen da Diesen luftet ideen i NRK om å vurdere det nye mediet: "Jeg kan garantere dem det, Diesen, at hvis noen kjøper TV blir det i hvert fall ikke for å se på underholdning". Og så slo han i bordet for å understreke sitt poeng. Som gjenfortalt av Erik Diesen selv.Disse bomma bare "litt" :
"I think there is a world market for maybe five computers."
Thomas Watson, president of IBM, 1943
"Television won't be able to hold on to any market it captures after the first six months. People will soon get tired of staring at a plywood box every night."
Darryl Zanuck, executive at 20th Century Fox, 1946
"There is no reason anyone would want a computer in their home."
Ken Olsen, founder of Digital Equipment Corporation, 1977
"Almost all of the many predictions now being made about 1996 hinge on the Internet's continuing exponential growth. But I predict the Internet will soon go spectacularly supernova and in 1996 catastrophically collapse."
Robert Metcalfe, founder of 3Com, 1995
"Apple is already dead."
Nathan Myhrvold, former Microsoft CTO, 1997
"Two years from now, spam will be solved."
Bill Gates, founder of Microsoft, 2004
Hmmmm. Jeg ville da heller ha valgt et damesmenneske enn en støvsuger. Men hver sin smak.....Hvordan vite om det er nødvendig å støvsuge?
Ta av deg trusa. Ser du en penis er det ikke nødvendig...
Interessant vinkling. Jeg så ikke denne komme i det hele tattHmmmm. Jeg ville da heller ha valgt et damesmenneske enn en støvsuger. Men hver sin smak.....Hvordan vite om det er nødvendig å støvsuge?
Ta av deg trusa. Ser du en penis er det ikke nødvendig...
Poenget mitt var at dette tydeligvis ikke kunne vente til i morgen, selv om Høvdingen poengterte nettopp dette.Mitt favorittsitat, hentet fra en annen tråd....
"Du kjøper sikkert ikke noe fra Maxwell, Nasse - så hva er problemet?"
(om at Maxwell får selge svindelprodukter på nettsidene til hfs)
La oss tilnærme oss alle problemstillinger i samfunnet med samme upåklagelige retorikk.
It takes genius skills to make nuclear weapons, but it only idiots will ever use them.
Stå til høyre i rulletrapper så vil problemet forsvinne, helt plutselig.Kan ikke la være å irritere meg over dem som absolutt skal gå/brøyte seg frem i rulletrappen ned til undergrunnen når det både er trapp ved siden av og 8 minutter igjen til neste tog...