Han sa også:Dean Martin sa det treffende en gang - for mange år siden:
Vi som drikker har jo en fordel. Når vi våkner med vondt i hodet og generelt føler oss uvel, så vet vi at det går over etter noen timer.
Hvor på Heimdal? Jeg bor der/herI studietiden ved NTNU skulle kompisgjengen ha middag og da noen skulle åpne en flaske vin så klarte vedkommende å knekke korken slik at nederste del fortsatt stod igjen i flasken. Etter litt kom det fra en trønder
"Det vi sku hatt no e ei jenta fra Heimdal som kan kaldstartsug en bulldozer"
Det skulle du likt å vite tenker jeg... Kanskje en annonse i lokalavisen kan hjelpe?Hvor på Heimdal? Jeg bor der/her
haha, da trur jeg kjærringa blir sur (hun er nordlending så han siktet nok ikke til henne hahaha)Det skulle du likt å vite tenker jeg... Kanskje en annonse i lokalavisen kan hjelpe?
Som Einar Førde sa: Skal me leike støvsugar? Du kan suge og eg kan brumma!I studietiden ved NTNU skulle kompisgjengen ha middag og da noen skulle åpne en flaske vin så klarte vedkommende å knekke korken slik at nederste del fortsatt stod igjen i flasken. Etter litt kom det fra en trønder
"Det vi sku hatt no e ei jenta fra Heimdal som kan kaldstartsug en bulldozer"
All på Heimdal kan det.Hvor på Heimdal? Jeg bor der/her
Æ å, siden æ ikke har bulldozer....Vet ikke, jeg importerte ei fra nord for moralsirkelen
Ja, desverre. Var slik han mistet jobben. Ikke rom for denslags den gangen eller nå.Det ble nå også hans bane i NRK...
Bare tilsynelatende. Den virkelige grunnen var langt værre!Det ble nå også hans bane i NRK...