Kule sitater

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Hønndjevelen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.04.2010
    Innlegg
    7.320
    Antall liker
    7.977
    Sted
    Oslo
    Husker en gang på søttitallet vi så tippekampen (og jada i entall og en gang i uka) da kommentatoren sa, tror det var Rolf Hovden,
    Nå overlater jeg kampen til seerne litt,
    vi skrudde over på SVT der var det òg tyst, men vi kunne høre noen som klinka noen glass i bakgrunnen.
    Noen ganger er det dumt at mikken ikke er skrudd helt av!
     
    Sist redigert:

    Andy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.07.2003
    Innlegg
    2.739
    Antall liker
    4.674
    Sted
    Nøtterøy
    Tony Curtis var en artig fyr. Husker han sa en gang på sine eldre dager om sine kompiser at før når vi treffes var det sex, drugs and rock n roll. Nå er det; hvilken vitaminpille er det du bruker da?
     

    Elmer

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.08.2009
    Innlegg
    1.977
    Antall liker
    2.243
    Som Henry Ford engang sa. «Du kan få den i hvilken som helst farge, så lenge det er sort!»
    Det er et av de mest brukte sitater, men dessverre helt feil. Han sa aldri det. T- Forden kom i flere farger, selv om sort var den vanligste.
     

    BT

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Innlegg
    21.065
    Antall liker
    6.372
    Så det var bil han snakket om...
     

    ePi

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.04.2003
    Innlegg
    1.490
    Antall liker
    1.021
    We are going to die, and that makes us the lucky ones. Most people are never going to die because they are never going to be born. The potential people who could have been here in my place but who will in fact never see the light of day outnumber the sand grains of Arabia. Certainly those unborn ghosts include greater poets than Keats, scientists greater than Newton. We know this because the set of possible people allowed by our DNA so massively exceeds the set of actual people. In the teeth of these stupefying odds it is you and I, in our ordinariness, that are here. We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?

    Richard Dawkins
     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.782
    Antall liker
    85.713
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    97
    «Synd at de som vet hvordan landet vårt skal styres allerede er opptatt med å kjøre drosje».

    - George Burns
     

    ahe

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.05.2002
    Innlegg
    1.476
    Antall liker
    482
    Torget vurderinger
    4
    "don't you know there ain't no devil thats just god when he's drunk" -Tom Waits
     

    Stein 99

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.11.2009
    Innlegg
    1.639
    Antall liker
    941
    "De kloke kan ikke lære folket noe, heller omvendt" F. Dostojevskij, skrevet ca 1860. Hva han mente med er litt usikkert.
     
    • Liker
    Reaksjoner: BT

    Disqutabel

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.09.2016
    Innlegg
    10.701
    Antall liker
    10.280
    I dag er det vel tiden for å sitere Ole Paus.
    I et radiointervju for mange år siden, etter å ha oversatt "Når jeg blir seksogseksti" fra tysk til Wenche Myhre, oppsto det litt uenigheter omkring opphavsrett (om jeg husker det korrekt) mellom ham og Myhre, med litt presseoppslag. Paus ordla seg da slik:
    Slik jeg ser det, er dette en kamp mellom en gryende måne og en fallende stjerne....
     

    Hardingfele

    Æresmedlem
    Ble medlem
    25.10.2014
    Innlegg
    22.734
    Antall liker
    15.889
    Torget vurderinger
    2
    “Much of the social history of the Western world over the past three decades has involved replacing what worked with what sounded good.”
    ― Thomas Sowell
     

    quad

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    22.02.2006
    Innlegg
    226
    Antall liker
    286
    Sted
    Danmark
    Torget vurderinger
    2
    Buckle up your seatbelt Dorothy 'cause kansas is going bye-bye.

    Fra en fjollet gammel film
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.707
    Antall liker
    103.569
    Torget vurderinger
    23
    "Det nytter ikke å komme dit ned med en sånn bånsull"

    Min kjære far's kommentar til Finn Kalviks bidrag "Aldri i livet" til Melodi Grand Prix 1981. Han fikk rett, 20.plassen var et faktum! Den har vi ledd mye av i ettertid.
     

    ptb

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.11.2008
    Innlegg
    14.489
    Antall liker
    17.270
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    13
    Ikke sitar, men litt morsom kommentar.
    Travel Øystein Sunde skal ta drosje fra flyplass i England og løper til nærmeste bil der sjåføren står utenfor og venter og venter på neste tur.
    Sunde river opp døren og hiver seg inn før sjåføren får sukk for seg.
    Da går det opp for han at han har satt seg inn på førersiden og må ut igjen.
    Unnskylder seg til sjåføren med : Sorry, in Norway the ratt sits on the other side.
     

    PederP

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.04.2019
    Innlegg
    4.810
    Antall liker
    14.632
    Sted
    Nordvest på Jæren
    Torget vurderinger
    3
    Ikke sitar, men litt morsom kommentar.
    Travel Øystein Sunde skal ta drosje fra flyplass i England og løper til nærmeste bil der sjåføren står utenfor og venter og venter på neste tur.
    Sunde river opp døren og hiver seg inn før sjåføren får sukk for seg.
    Da går det opp for han at han har satt seg inn på førersiden og må ut igjen.
    Unnskylder seg til sjåføren med : Sorry, in Norway the ratt sits on the other side.
    Eg hadde ei liknande oppleving i Cornwall for nokre år sidan.
    Me hadde frokost og fekk brått beskjed om me kunne flytte bilen sidan eit eldre par skulle ut med bilen (på den litle trange parkeringsplassen bak etablissementet).
    Eg jogga ut og heiv meg i bilen, men der var det ikkje noko ratt. Det eldre paret kikka rart på meg når eg gjekk ut og over til andre sida.
    Men dei kom seg av garde og eg kom meg tilbake inn i frokostsalen og fekk i meg resten av maten. :)
     

    coolbiz

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.03.2006
    Innlegg
    9.252
    Antall liker
    4.892
    Sted
    Sydvestlandet
    Torget vurderinger
    2
    After landing at London's Heathrow Airport one day, the famed anthropologist Thor Heyerdahl was waiting for a car to take him to a BBC interview when a cab drew up and its driver got out, walked past Heyerdahl, and looked around for a moment before sitting down on a bench.

    "Excuse me," Heyerdahl said, approaching the driver. "I think I am the one you are looking for."

    "Not me mate," the cabbie replied, "I've been sent to pick up 'four Airedales' for the BBC."



     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn