atonal
Hi-Fi freak
Godspeed You Black Emperor
Palace of pleasure har fleire kule låttitler:mikefish skrev:utenlandske band :
The Grateful Dead
Ten Years After
Einsturtzende Neubauten
They Might Be Giants
Bob Hund
norske band :
Det Elektriske Kjøkken
Dead Gerhardsens
Vinterhagen
kule albumtitler (norske band ) :
CanCan : "en lek i forhold"
The Aller Værste : "disiniland i de tusen hjem"
Palace Of Pleasure : "betty ford,here we come"
Raga Rockers : "til helvete med raga rockers"
mvh. s,
Synes den beste plate tittelen til BHS er "Hairway to Steven".Tubesnake skrev:
Kanskje kom de fra Bergen, men de bodde i Oslo. Vokalisten sto i døra på Sardines.SilverSurfer skrev:Det var vel ett Bergensband som het : Femi Gange ??
Åja, da kom jeg på et Katta-band fra det kyniske 80-tall, Lesja killers. " Det ligger ei jente i grøftekanten, hu er så dau som ei jente kan bli .. "toriamos skrev:Det ryktes, men er sikkert ikke sant, at Kjartan fra Dumbudmdumm eller noe hadde et band i hine dager som het Kjartan Nekrofil and the cookheads. De hadde en låt som het "jeg trodde hun var død." Sikkert bare jug. Men likevel; alt jeg vet.
Mener bestemt at Saugestad sitt band het "Utilslørte bondepiker."tristessor skrev:Jeg synes Karma to Burn er et lystig navn.
Motorpsycho gutta spilte en gang i et band som het Apostlenes Gærninger.
Vibeke Saugestad hadde et band som het: Avslørte Bonde Piker
Jeg har hørt at Sterk naken og biltyvene i utgangspunktet het Bleikfeit og badenekterne. Om det er sant eller ei så var det et kult bandnavn.audiomur skrev:Kid Creole and the Coconuts
Sterk Naken og Biltyvene:
- Brenn lille venn
- Den ensomme obdusenten / Fløtt deg, jeg skal danse
Det er altså Avslørte Bondepiker, men jeg gikk på en orddelingsfeil som er nesten utilgivelig.....toriamos skrev:Mener bestemt at Saugestad sitt band het "Utilslørte bondepiker."tristessor skrev:Jeg synes Karma to Burn er et lystig navn.
Jaggu har du rett.tristessor skrev:Det er altså Avslørte Bondepiker, men jeg gikk på en orddelingsfeil som er nesten utilgivelig.....toriamos skrev:Mener bestemt at Saugestad sitt band het "Utilslørte bondepiker."tristessor skrev:Jeg synes Karma to Burn er et lystig navn.
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=210521822