A
AK27
Gjest
Daten vil stort sett benyttes til internettsurfing, musikk, underholdning, og lette kontoroppgaver. Det er viktig for meg at den er stille, har stor harddisk, at den er solid, at den ikke er totalt utdatert før jeg har åpnet esken, og at den er relativt enkel å oppgradere om jeg skulle våge å forsøke noe slikt. Også fint om den mestrer å kjøre 2-3 skjermer om gangen.
Ser dette gæli ut:
Er jeg på villspor på mange punkter med tanke på mine behov og ønsker. Har ikke noe kunnskap utover antagelser om at f.eks åtte er bedre enn fire.
Ser dette gæli ut:
Da har jeg tatt utgangspunkt i komplett student basic, http://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku=10491, og oppgradert følgende: skiftet til et penere, mer solid og bedre støydemped kabinett; skiftet til en større modular psu; oppgradert prosessor; doblet mengden ram; fireganget størrelse på harddisk og lagt til et enkelt skjermkort. Dette fordyret med rundt 55%.Varenr.:645161
Ahead Nero 10 Essentials OEM
CyberLink DVD Suite 7, 6Channel, OEM CD
Støtsikker PC-eske
Fractal Design Define R3 Black Pearl
Silver Power SP-SS620M 620W PSU
Gigabyte GA-880GM-UD2H, Socket-AM3
AMD Athlon II X4 640
Kingston ValueR. DDR3 1333MHz 8GB, CL9
Sony Optiarc DVD±RW Burner, AD-5280S
Western Digital Caviar® Green 2TB
Western Digital Caviar® Green 2TB
ASUS GeForce GT 520 1GB Silent PhysX
Microsoft Wired Desktop 400 for business
MS COA Label Windows Home Premium 7
MS DVD Win H.P/Pro/Ultimate 7 NO 64bit
MS ROYALTY Win Home Premium 7 Nordic
Garanti 3 år - Sende inn
Er jeg på villspor på mange punkter med tanke på mine behov og ønsker. Har ikke noe kunnskap utover antagelser om at f.eks åtte er bedre enn fire.