L
Lars.N
Gjest
Fy faen for noe dritt tru om dem har røyka noe rart NEI send dem hjem i kjelleren igjen , de bør holde seg til mjød så går det nok mye bedre.
Søppel delux de kan jo ikke få pelsen på bestemor å reise seg en gang.bjornh skrev:Hva mener du, egentlig..?
Synes Death Magnetic er mye verre å høre på enn Kvelertak. Veldig mange gode sanger på den plata IMHO, gleder meg til plate nr. 2bjornh skrev:Blir kanskje litt som den siste plata til Metallica?
Uten at det har noe med Kvelertak å gjøre, så gir jeg ikke fem flate øre for hva hverken Slettemark eller andre koryfeer mener om plater. I sin karriere som idoldommer har han ettertrykkelig vist at han ikke eier noe musikalsk talent selv, til og med gehør er fraværende. I alle fall virker det slik når han berømmer sur sang for å være klokkerent.montesi skrev:Da går det i hvert fall på smak og ikke kvaliteten! Asbjørn slettemark, som er en forholdvis oppdatert musikkanmelder, gav de en sekser. Mente at var den meste komplette, norske rock/metal-utgivelsen som har blitt gitt ut, ved siden av bestemte utgivelser av madrugada og burzum..
Thrash-metall?? ?? ?? ???Vermin skrev:Det som er fetest med Kvelertak, er at det blir spillt på norsk radio. Og er dermed med på og åpne sinnene til enkelte folk for thrash-metall.
De fleste kidsa kjøper de skivene som blir spillt på radio og som ligger på listene, og da er veien kort til og begynne og høre på "the real deal" som slayer, testament osv.... for så og eskalere inn i mer kompleks metall.
Thumbs Up!
Den nye har jeg ikke gitt noen sjanse enda, men den første ble bare for teit etterhvert for meg. Den ligger og slenger et sted her, men har ikke funnet veien til harddisken. Og ikke savner jeg den heller. Det er et av tilfellene der jeg faktisk irriterer meg så mye over dustete tekster, for den tar nesten kaka i så måte. Det hviler noe uintelligent i kombinasjon med ambisjoner om det motsatte i den første platen deres imo. Og det at den ble så godt likt blant folk med peiling gjør det bare ekstra irriterende for meg.bjornh skrev:Liker du ikke Skambankt???? :
baluba skrev:Gi meg heller noe ærlig hjernedød metall, enn pretensiøse rockere uten den substansen de tror de besitter. Kvelertak holder mål etter de standardene for meg.
Riktig. Nesten rart at den har gått under radaren uten å bli skutt ned.Vermin skrev:Det som er fetest med Kvelertak, er at det blir spillt på norsk radio. Og er dermed med på og åpne sinnene til enkelte folk for thrash-metall.
De fleste kidsa kjøper de skivene som blir spillt på radio og som ligger på listene, og da er veien kort til og begynne og høre på "the real deal" som slayer, testament osv.... for så og eskalere inn i mer kompleks metall.
Thumbs Up!
Jo! Skikkelig sprit!montesi skrev:Riktig. Nesten rart at den har gått under radaren uten å bli skutt ned.Vermin skrev:Det som er fetest med Kvelertak, er at det blir spillt på norsk radio. Og er dermed med på og åpne sinnene til enkelte folk for thrash-metall.
Thumbs Up!
Å ikke like metall, er jo som å ikke like øl Den første pilsen man blir bydd på smaker jo forjævlig, men når man først har fått smaken er det ikke annet som gjelder på fest!
;Dbjornh skrev:Jo! Skikkelig sprit!montesi skrev:Riktig. Nesten rart at den har gått under radaren uten å bli skutt ned.Vermin skrev:Det som er fetest med Kvelertak, er at det blir spillt på norsk radio. Og er dermed med på og åpne sinnene til enkelte folk for thrash-metall.
Thumbs Up!
Å ikke like metall, er jo som å ikke like øl Den første pilsen man blir bydd på smaker jo forjævlig, men når man først har fått smaken er det ikke annet som gjelder på fest!
Ha ha ha - hvilken dag som helst!decibelius skrev:Hører heller på The Stranglers enn Kvelertak for å si det sånn
Var det fine jenter i sikte også? 8)prnesse skrev:Jeg så Kvelertak og Purified In Blood på Rått & Råde festivalen i sommer og storkoste meg.
Men kanskje det var pga. det pene været og en del øl inntak? ;D