Distinctive
Æresmedlem
I tilfelle noen lurte så var det ikke tilfeldig hvilken underkategori som ble valgt for denne tråden.(denne tråden ligger trossalt under vitser og morsomheter)
I tilfelle noen lurte så var det ikke tilfeldig hvilken underkategori som ble valgt for denne tråden.(denne tråden ligger trossalt under vitser og morsomheter)
Forklaringen ligger nok i at Deph har drukket for mye Askøy-vann, og litt for lenge.Jeg er ikke videre interessert i fotball, og egentlig bryr det meg lite hvem som vinner. Men jeg nyter av så se kunstnere på jobb.Kvinnefotball er litt som Paralympics. Mest stas for spesielt interesserte og pårørende, og noe kringkasterne er pålagt å sende utifra politiske hensyn.
Så ta en titt på det jeg legger inn her under, og fortell meg etterpå om paralympics, så skal jeg med glede gi deg adressen til nærmeste Specsavers. Det du driver med er bare for dumt.
Jeg anbefaler alle andre i tråden å se gjennom dette også. Kom igjen, mine herrer, dette er høyt nivå, lite grunn til den gledesløse hoveringen som fyller denne tråden.
Når CH kritiserte Østens helligdom så var det greit. Når de så retter et kritisk søkelys på Vestens hellige religion så er det ikke greit. Kvaliteten er vel ikke nevnt?Charlie Hebdo går til angrep på oppmerksomheten rundt fotball-VM for kvinner. Mener du de går til angrep på kvaliteten også?
Er det forresten fotballhysteri nå?
Gud hvor du er søt.Kvinnefotball er litt som Paralympics. Mest stas for spesielt interesserte og pårørende, og noe kringkasterne er pålagt å sende utifra politiske hensyn.
Er du pårørende eller spesielt interessert?Gud hvor du er søt.Kvinnefotball er litt som Paralympics. Mest stas for spesielt interesserte og pårørende, og noe kringkasterne er pålagt å sende utifra politiske hensyn.
Jeg liker (god) kvinnefotball fordi den er hva den er. Annerledes. Den er også langt mer direkte* og teknisk god enn herrefotball var på bejublede Cruyff og Beckenbauers tid.
*Ok, Gerd Müller var ganske så direkte av seg.
spesielt interessert? I fotball?Er du pårørende eller spesielt interessert?Gud hvor du er søt.Kvinnefotball er litt som Paralympics. Mest stas for spesielt interesserte og pårørende, og noe kringkasterne er pålagt å sende utifra politiske hensyn.
Jeg liker (god) kvinnefotball fordi den er hva den er. Annerledes. Den er også langt mer direkte* og teknisk god enn herrefotball var på bejublede Cruyff og Beckenbauers tid.
Sykdom!For spesielt interesserte eller folkesykdom - bestem dere!
Kroppsformen tilsier nok at testosteronmengden ikke er hva den var, dessverre, så denne fornærmelsen vil jeg tilbakevise!Fotballinteresserte er oftest testosteronstinne, kvinnehatende neandertalere.
Takk for bollen. Tror ikke du helt tok spøken...spesielt interessert? I fotball?Er du pårørende eller spesielt interessert?Gud hvor du er søt.Kvinnefotball er litt som Paralympics. Mest stas for spesielt interesserte og pårørende, og noe kringkasterne er pålagt å sende utifra politiske hensyn.
Ta deg en bolle.
Er en slags halvonkel til en Mjøndalenspiller, men det er herrefotball, gjesp.
Du liker ikke damer duDe gangene jeg zappet innom var det faktisk ikke så galt som første kampen.
Fikk med meg straffekonken og den var jo bra. Nesten som man kunne tro de hadde øvd.....
Du liker ikke damer duDe gangene jeg zappet innom var det faktisk ikke så galt som første kampen.
Fikk med meg straffekonken og den var jo bra. Nesten som man kunne tro de hadde øvd.....