Kvinner og stemmerett

Bør kvinner ha rett til å stemme ved Stortingsvalg?

• Ja

Stemmer: 0 0.0%
  • Nei

• Vet ikke

• Totalt antall stemmer
    0
T

timc

Gjest
Aldeles korrekt, og jeg tror bare det er tidsspørsmål før forskningen finner fysiologiske eller anatomiske avvik i sentralnervesystemet hos SV-velgere som forklarer den iboende evnen disse har til å se sunn fornuft i et forvrengt verdensbilde, og evnen til faktisk å fungere tilsynelatende "som normale borgere" til tross for en intraktabel galskap.

Mvh Vidar P

Les siste Illustrert Vitenskap. ;D ;D

Mvh

Vidar Øierås

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.01.2003
Antall liker
341
Jeg er overrasket over at noen faksisk svarer "Vet ikke". Kanskje det var en ren taktisk avstemming? :D

Vidar P

Æresmedlem
Ble medlem
25.12.2003
Antall liker
276
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
2
Så ber du meg la være å nedvurdere andres politikk(Fr.p).
Helt feil. Ber deg kun å ikke undervurdere andre mennesker! Helt uavhengig av partipolitikk; som sagt er jeg ikke så opptatt av dette for tiden..
Hva får deg til å tro at jeg har noe med FrP å gjøre...? Lukter litt av venstresvidd paranoia dette..  :D

Nei karl, finn deg en annen å diskutere politiske anliggender med.. ;)

Mvh Vidar P

R

Ronny_D

Gjest
Jeg er overrasket over at noen faksisk svarer "Vet ikke". Kanskje det var en ren taktisk avstemming? :D
Nei, det skulle vel ikke overaske. Omtrent 10% bestemmer seg på valgdagen. Og som man ser er det iflg de fleste valg omtrent 10% rene bortkastede stemmer. Helt normalt, noen må fortelles det meste. Akkurat som kundene som kontakter deg, minst 10 % har ikke bestemt seg, eller vet hva de skal velge, bare at de har lyst til å velge noe, og da helst få følelsen av å ha valgt det selv. Det er enkel psykologi selvsagt har de valgt selv, med litt hjelp føler de også at de har gjort ett taktisk kjøp.

www.sau.no der er noen fine lenker å trykke på for de som ikke helt kan bestemme seg

P

Parelius

Gjest
For noen av oss er det "vet ikke" det som kommer nærmest "vi forakter - er ganske så likegyldige".

På den annen side, jeg har ikke benyttet denne muligheten en gang, altså gi stemme her.

Angående trådens tema: Hvorfor skal kvinner ha stemmerett når de så likevel bestemmer (gjennom feminiseringen av den mandige hjerne)? Det gleder meg ellers å se at en av de få som forstår Affa er fru Komponenten. Det luktet fugl (og ikke fjærkre) av hennes tilsvar, og bærer håp om fremtiden.

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
9.363
Torget vurderinger
1
Har faktisk rettet dette. Kanskje jeg heller skulle skrevet kjerringer? -uansett så tok folket meningen. Hehe.

Medeski

Overivrig entusiast
Ble medlem
24.01.2003
Antall liker
96
Hvorfor gidder noen stemme: Vet ikke :p :p :p :p

Topp Bunn