|
skal vi se: 12xx, 13xx og 14xxbjornh skrev:mwt; hva begynner de to første sifrene i ditt serie-nr. med?
skrude av front panelen, loddet av de smd lys diondene og flyttet helt ned til nedre kanten på lodde flattenebjornh skrev:-hvordan flyttet du dem? Kan se ut til min også er litt sånn, men lyser ikke så svakt som du antyder.
Spør her på forumet om noen vil overta den for det du ga for den i stedet først, kanskje? Da gjør du kanskje noen som ikke rakk tilbudet en tjeneste.DagS skrev:Returnerer min til Elkjøp i dag, da det var fullstendig umulig å høre forskjell på Abra-dacen og den jeg hadde fra før, som for det første er billigere og for det andre har innebygget hodetelefonforsterker og dessuten kan brukes som preamp...
Ikke for det, Abrahamsen låt alldeles glimrende, den!
Ja ja, da vet du i alle fall hvordan den låter på USB. Liker du din A-DAC så liker du vel garantert denne her, og med SPDIF får du i tillegg full 24 bit.kise skrev:jaja =) får kose meg med a-dac litt til jeg da.
Vel hvis noen angrer og tenker på å returnere sin, ta heller kontakt med meg =)
Med Linux kan man muligens få det gjennom usb også?baluba skrev:med SPDIF får du i tillegg full 24 bit.
Jeg også kjøpte denne for en tid tilbake, den ble retunert etter få dager.steinost skrev:Rett fra boksen spiller den IKKE like oppløst som Cary Dvd 7.
men den skal få noen timer før jeg kommer med den endelige konklusjon.
Får kalle det litt mer tilbakelent![]()
Steinar.
hehe.. uffameg.. kastet nok stein i glasshus der ja..Loevhagen skrev:Gå og legg deg igjen, kise. DET var imidlertid et oppgulp.
Det var bare noen ytterst få som hadde "electrocompaniet" trykket på upsamplingskorttet ved en feil helt i starten. Et kort som ble designet av Per Arahamsen for Electrocompaniet, og som han kjøpte som en del av et delelager av Westcontrol med alle rettigheter da de kjøpte Electrocompaniet.zed skrev:Jeg åpnet min Abrahamsen DAC V6 som har serienummer 1097 og den har ikke noen EC kort men Abrahamsen kort, selv om der er det typiske EC lyden.
Jeg har (etter å ha spurt Per A.) koblet de balanserte utgangene til effektforsterkeren min og de ubalanserte til headampen, og det går helt fint, men jeg har de ikke påslått samtidig. (Vet ikke om det ville spille noen rolle.)otare skrev:Men jeg lurer på - det er 2 output på den, en balansert med XLR-stikk og en med RCA-plugger. Kan jeg bruke begge samtidig til forskjellige forsterkere? Jeg har STAX hodetelefoner med balansert inngang til forsterkeren, og en Conrad-Johnson uten hodetelefonutgang. Plassmessig kan ikke forsterkeren til STAXene og C-J forsterkeren kobles sammen.
Hmmm... Interessant, jeg kjøpte min V6.0 da den kom (da nyprisen var 2.995,-) og jeg har også serienummer 1090...otare skrev:Jeg kjøpte 2 - serienummer 1090 og 1113. Betyr det noe spesielt?
Har du aktivert USB for lyd ut på mac'en?J.O skrev:Fikk min i dag.
gjør et bra første inntrykk men jeg får den ikke til å spille med usb.
Må jeg ha noen drivere eller noe?
er helt blank på digital ting..
Har foresten en Mac og prøvde med Itunes og spotify
Mvh J.O