Hei,
Eg bruker ein laptop (Dell XPS 16 frå ca. 2009) som lydkilde til recieveren Onkyo tx-sr606, som er kobla til høyttalarane B&W 686 S2 (Argon Blue Edition SC2 kablar). Eg bruker HDMI-kabel mellom pc og Onkyo.
Eg er eigentleg veldig fornøgd med lyden, men greit å vite om eg utnytter oppsettet optimalt.
Er det noko eg kan/bør gjere for å få betre "kvalitet" på lyden?
Er det pcen eller forsterkaren som blir brukt som DAC her?
Vil det være noko poeng å kjøpe ein ekstern DAC, eller er dette kun poeng dersom det ikkje er mulig med HDMI?
1. Eg har oppdatert chipset-, grafikk- og lyddrivarar på laptopen
2. Eg har endra til High quality streaming på Spotify
Edit -> Preferences -> Check "High Quality Streaming"
Takk,
.Bård
Edit. 28.08.14:
Fant ein interessant tråd om digital lyd (HDMI vs USB, Extern DAC VS Receiver etc.) på Avsforum.com
Eg bruker ein laptop (Dell XPS 16 frå ca. 2009) som lydkilde til recieveren Onkyo tx-sr606, som er kobla til høyttalarane B&W 686 S2 (Argon Blue Edition SC2 kablar). Eg bruker HDMI-kabel mellom pc og Onkyo.
Eg er eigentleg veldig fornøgd med lyden, men greit å vite om eg utnytter oppsettet optimalt.
Er det noko eg kan/bør gjere for å få betre "kvalitet" på lyden?
Er det pcen eller forsterkaren som blir brukt som DAC her?
Vil det være noko poeng å kjøpe ein ekstern DAC, eller er dette kun poeng dersom det ikkje er mulig med HDMI?
1. Eg har oppdatert chipset-, grafikk- og lyddrivarar på laptopen
2. Eg har endra til High quality streaming på Spotify
Edit -> Preferences -> Check "High Quality Streaming"
Takk,
.Bård
Edit. 28.08.14:
Fant ein interessant tråd om digital lyd (HDMI vs USB, Extern DAC VS Receiver etc.) på Avsforum.com
Sist redigert: