SteinLarsen
Overivrig entusiast
Og denne da
Men dette var Madammen sin treningsmusikk som jeg har adoptert
Men dette var Madammen sin treningsmusikk som jeg har adoptert
Mye bra musikk her Stein, ble sittende en stund nå
Noe jeg ikke hadde hørt. Tool er alltid en banker og Ebba var tøfft å høre igjen, men at ikke jeg har hørt Mastodon før... (som jeg kan huske ihvertfall, burde sikkert ikke innrømmet det). Mere som skal sjekkes ut nærmere her
"Father forgive me for i have sinned"Mye bra musikk her Stein, ble sittende en stund nå
Noe jeg ikke hadde hørt. Tool er alltid en banker og Ebba var tøfft å høre igjen, men at ikke jeg har hørt Mastodon før... (som jeg kan huske ihvertfall, burde sikkert ikke innrømmet det). Mere som skal sjekkes ut nærmere her
WHAT ??
Da blir det såEn starter ifra start.... alt skjer i kronologisk rekkefølge. ... 8)
"Father forgive me for i have sinned"Mye bra musikk her Stein, ble sittende en stund nå
WHAT ??
Men fra spøk til revolver. Si at det første jeg gjør i morgen etter å ha hentet morgen kaffen, satt meg på kontoret og startet det som blir en dørgende kjedelig dag med lesing av standarder og skriving av spec, setter meg ned for å høre på Mastodon mens jeg jobber. Hvis dere kan legge godsiden til her, hvilket album hører jeg på først?
Litt enig med deg, litt tam, men minnene sitterJeg spilte gjennom Infected her forleden, det har ikke tålt tidens tann synes jeg, men spilte den mye dengangen den kom ut.
Jeg har sett dokumentaren om Lemmy en gang tidligere, men burde snart sett den en gang til. Lemmy må da være sjefen over alle sjefer