L'Audiophile

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • A

    aair

    Gjest
    Eg vet :) Har hatt altfor liten tid til å drive med musikk og hifi i det siste. Armbord til platespilleren jobbes det fortsatt med. Kan ta litt tid, men det kommer ...
     

    JENO

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.07.2003
    Innlegg
    2.598
    Antall liker
    1.378
    Sted
    Saksvik - Trøndelag
    Hei!

    Har du mulighet til å legge ut artikkelen om Marcel Roggeros "auditorium" fra "L'Audiophile" No.30, Septembre 1994? Jeg har funnet noe av det på nett, men noen av bildene og plantegningene mangler. På forhånd takk!

    Mvh Jan E. N. Olsen
     

    JENO

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.07.2003
    Innlegg
    2.598
    Antall liker
    1.378
    Sted
    Saksvik - Trøndelag
    Takker!

    Sysler og sysler......det er nok mest dagdrømming. Jeg holdt på å vurdere å bruke et par meter av dybden på rommet til å sette opp falsk vegg med IB suber. Men jeg ser jo at det behøver ikke å ta mye større plass med horn som går ned til under 20 Hz. Men jeg må nok hive ut kjerringa om det skal bli noe av noen av delene.
     

    Sluket

    Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.925
    Antall liker
    104.375
    Torget vurderinger
    23
    Takker!

    Sysler og sysler......det er nok mest dagdrømming. Jeg holdt på å vurdere å bruke et par meter av dybden på rommet til å sette opp falsk vegg med IB suber. Men jeg ser jo at det behøver ikke å ta mye større plass med horn som går ned til under 20 Hz. Men jeg må nok hive ut kjerringa om det skal bli noe av noen av delene.
    Har forsket en god del på konseptet, ble NESTEN iverkssatt i sin tid... Fant fort ut at mye av det som skjedde under 35 Hz var mer en funksjon av direktelyd fra elementene enn egentlig hornlading. Men BARSKT er det uansett. Skissene og utgregningene var gjort og kjelleren sto klar :cool:
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn