Leikis Lyd
Hi-Fi freak
Besætt så stor dæm vart derre Mundorf Supreme kondisan. SRC e 47uF, d e Mundorfan t sammen å
GirlMetal Tøft, minner om vår egen the «Commander-In-Chief» Berit Hansen Kan anbefales!Farsken d glømt æ.Og albumet heter? Ser jo at det ikke er Metallicas the black albumDagens anbefaling går til dette albumet.
Jeg hører en del på litt tyngre musikk på jobben, på hjemmebane i hulen går det i litt snillere musikk Så det kan komme anbefalinger som er helt på andre siden av skalaen også
Halestorm, The Strange Case Of ......
Alt jeg legger ut finnes vel på Tidal.
Dæven døtte ja, du har handlet 800L ? Den beste Holton forsterkeren jeg har lagd, savner den
God påske Leikis
mulig du har tatt disse i øresysyn?
Funker fett på når ting krever litt tempo eller når en trenger litt gjennomluftning av ørekanalene.
QUOTE]
Go påska ja
Dette er nytt for meg ja, jeg får ta en lytt når påska går over til hverdag
Sånn lesning varmer et Holton hjerteDen er rett og slett vanvittig god.
Har bare testet den noen timer på et par vintage Tannoy Cheviot med helt nye oppheng.
Testet denne side ved side med en Threshold 400A og Holton ler bare av den?????? ren utklassing! Må nok si at jeg er mer en imponert av denne kreasjonen din. ??????
Ja det er en Pro-Ject RPM 1 Carbon, som var i en grusom farge Har ikke prøvd den enda, men det blir vel en dag. Mitt første møte med platespillerHva er det du har på gang her? ligner på et armbord men
mvh
Flott at du har fått dett opp. Ser jo meget bra ut! Tenk hvordan det ville blitt med Graz.
Slik det spiller nå så settes de fleste oppsett jeg har hørt i skammekroken så jeg trenger ikke tenke på Grazed Emims før jeg får romslig økonomi ivertfallFlott at du har fått dett opp. Ser jo meget bra ut! Tenk hvordan det ville blitt med Graz.
Takk takk.Dette var jo en suggende god plate når den kom, og dama var jo råå!!. Mulig preferansene har endret seg med tiden og alderen
Grattis med ny sort spiller
Bruker du dbx nå?Slik det spiller nå så settes de fleste oppsett jeg har hørt i skammekroken så jeg trenger ikke tenke på Grazed Emims før jeg får romslig økonomi ivertfallFlott at du har fått dett opp. Ser jo meget bra ut! Tenk hvordan det ville blitt med Graz.
Jeg har vel noe å gå på i middbass og dypbassen enda, men det kommer seg med de 12 stk 10" som ligger å venter på baffler
Nei nå sitter jeg oppe i stuaBruker du dbx nå?Slik det spiller nå så settes de fleste oppsett jeg har hørt i skammekroken så jeg trenger ikke tenke på Grazed Emims før jeg får romslig økonomi ivertfallFlott at du har fått dett opp. Ser jo meget bra ut! Tenk hvordan det ville blitt med Graz.
Jeg har vel noe å gå på i middbass og dypbassen enda, men det kommer seg med de 12 stk 10" som ligger å venter på baffler
Blir sikkert bra til slutt.D går ikke særlig fort med hifi’en for tiden. En eskalerende 40årskrise med klatring og løping tar mye tid
Men litt videre har det gått med basstårnene. 2 stk som må refoames og hele greiene må kobbles opp. Målet er før jul
Vis vedlegget 516657 Vis vedlegget 516658
Hallaisn ja.Dette blir knall leksis,
Godt nyttår BTW
De nye basstårna blir OB ikke sant?
er det en fjøl på innsiden bak siden elementene er montert off center?
Per