Leikis Lyd
Hi-Fi freak
Thænkx, forholdsvis lekker lyd også.Dem va lekker
Thænkx, forholdsvis lekker lyd også.Dem va lekker
Veldig stilige biler,synes de kler litt store vintage alpina felger.3.0 Si ja, like gammel (ung) som meg 75mod.
Alpina hjul er absolutt sikkerstikk, men de koster litt da. Så får rulle med BBS kopi hjul noen sessongerVeldig stilige biler,synes de kler litt store vintage alpina felger.
Ganske sterke de m30 motorene også.
Diskant er fra Wisdom inwall høyttalere. Bassmellomtoner er 7" Scan Speak 8545. Baffel er seff åpen bak. Men diskant er ikke dipol. Den kan deles nede ved 650-700hz.Snasent, noe i nærheten av det jeg driver med om dagen.
Hvilke drivere?
Intr. diffusorer bak der på sidene.....Snart klart for testing. Vis vedlegget 786826
Jeg kjører BMWEr L eller U baffel du kjører?
Vurderer begge alternativer selv.
Det blir kanskje en slags L jaEr L eller U baffel du kjører?
Vurderer begge alternativer selv.
Den diffusoren venter på innmatIntr. diffusorer bak der på sidene.....
se der ja, det ble en slik en ja,Det blir kanskje en slags L ja Vis vedlegget 786857 Vis vedlegget 786858
Ble litt startvansker med elementene så har ikke rukket noe målinger enda. Jeg tok vingene som anbefalt i filmen 2 tommer og 12 tommer.se der ja, det ble en slik en ja,
er du fornøyd med resultatet?
Har du prøvd forskjellige lengder osv på vingene bak, har du fått målt frekvensen hvor lavt det kan deles Scan Speak?
føkk, det minner meg på at jeg fortsatt har alle delene til nxv500 ampen jeg kjøpte av deg liggende å slenge - burde kanskje få bygget den snart, om jeg fortsatt har oppskriften liggende på en eller annen disk.Dette X2 er en gulloppskrift på et par meget gode Holton monoblokker.
Har manualen om du trenger. Er det 500L kort du har ?føkk, det minner meg på at jeg fortsatt har alle delene til nxv500 ampen jeg kjøpte av deg liggende å slenge - burde kanskje få bygget den snart, om jeg fortsatt har oppskriften liggende på en eller annen disk.
Jepp 500L rev2 står det - har to digre 500va noratel trafoer, en limiter one og to PSU three.Har manualen om du trenger. Er det 500L kort du har ?
Skulle hatt meg voltOne kort og muligens et par av de nyere 200kortene til å drive diskanter.
Har manualer tilalt dette tror jeg så det skal nokgå bra. Åsså er det vel endel bilder i tråden her en plass. De delene jeg har kjøpt nå har en kompis hatt liggende siden 2016, så det er da noen nye gammle deler rundtomJepp 500L rev2 står det - har to digre 500va noratel trafoer, en limiter one og to PSU three.
Har vel hatt delene liggende siden 2014 så hakke peil på hvordan det skal kobles lenger
ja, vurderte ofte å sette den sammen, men manglet alltid ett eller annet essensielt.Har manualer tilalt dette tror jeg så det skal nokgå bra. Åsså er det vel endel bilder i tråden her en plass. De delene jeg har kjøpt nå har en kompis hatt liggende siden 2016, så det er da noen nye gammle deler rundtom
Limiter One er vel soft start kortet. Har manualen til det jaja, vurderte ofte å sette den sammen, men manglet alltid ett eller annet essensielt.
så ble det satt til side i ett år til, mens jeg planlagte å kjøpe de manglende delene... for deretter å glemme det.
om du har manualer så kan du gjerne sende det - jeg husker for eksempel ikke hva limiter one kortet gjorde
Ja jeg også. Har jo hele tiden sverget til trafo og mange små kondiser. Men litt latskap og grådighet gjorde til dette valget.Spændt på hvad du får ud af den kombination.
Freja, fra Bladelius ?Preamp skal der til. Der bliver mere dynamik. Jeg køber også en preamp til å supplere min Dac om ikke længe. Overvejer en Freja+ eller en Shiit preamp.