"Liker" - begrenset fordi ?

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
Ble medlem
22.02.2007
Innlegg
26.718
Antall liker
32.599
Sted
Nesten Gjøvik..
Torget vurderinger
28
Opplever til stadighet at jeg har trykket "liker " for mye. Hvorfor må det være en begrensning på dette ? Og hvor mange har en i døgnet ?
 

motoren

Æresmedlem
Ble medlem
13.01.2007
Innlegg
23.850
Antall liker
38.603
Sted
Flekkefjord
Torget vurderinger
30
Opplever til stadighet at jeg har trykket "liker " for mye. Hvorfor må det være en begrensning på dette ? Og hvor mange har en i døgnet ?

Det lurer jeg også på,merkelig regel :confused:

mvh
 

bambadoo

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
11.10.2002
Innlegg
22.152
Antall liker
10.662
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
16
Hei, mener dette er forklart tidligere.. Skal lete litt og sjekke hva som er årsak og slikt.
 
  • Liker
Reaksjoner: HCS

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
Ble medlem
22.02.2007
Innlegg
26.718
Antall liker
32.599
Sted
Nesten Gjøvik..
Torget vurderinger
28
D

Dåbbel J

Gjest
Men enn fikk jo ikke noe svar av O store der... og det kom jo ikke no mer utav det enn en diskusjon.... :rolleyes:
 
Z

Zomby_Woof

Gjest
Sier ikke så mye om årsak, snarere om virkning...Sikkert fint om en er statlig ansatt å drodle rundt dette, men i privat sektor er en vant til å ville ha resultater.. ;)
Statsansatt her. Kan fint drodle litt rundt temaet også. Min erfaring er at jo mer jeg liker, jo lykkeligere blir jeg. Uten å være for skråsikker, så antar jeg at dette er relativt vanlig forekommende i befolkningen totalt sett.

Jeg tror det hadde gått helt fint med fullt frislipp av liking. Husk at likte barn liker best.
 
  • Liker
Reaksjoner: HCS
G

Gjestemedlem

Gjest
La nå folk bruke så mange 'liker' de bare vil, gjerne for å vise at de liker noe, og fjern rangeringene og konkurranseelementet i det mens man er i gang. I dag er det jo en liten klikk som sitter å pumper tusenvis av likes til hverandre i pludretråden for hjelpe hverandre opp i rangeringene og dermed virke spesielt likandes. Så lar de seg frustrere litt hver gang dagskvoten er tom og noen spiller en karibremnesplate atter en gang. Hvilken tapt mulighet.

Jaja... sånn går no dagan på HFS.
 

Karmana

Æresmedlem
Ble medlem
13.06.2008
Innlegg
24.378
Antall liker
63.378
Sted
Bergen
Torget vurderinger
42
Hmmm, ser at folk bruker opp sine liker i denne tråden :) Jeg sparer heller siden jeg ikke aner hvor mange jeg har til rådighet ;)
 

Næss

Overivrig entusiast
Ble medlem
30.08.2014
Innlegg
1.128
Antall liker
1.593
Sted
Larvik
Torget vurderinger
4
La nå folk bruke så mange 'liker' de bare vil, gjerne for å vise at de liker noe, og fjern rangeringene og konkurranseelementet i det mens man er i gang. I dag er det jo en liten klikk som sitter å pumper tusenvis av likes til hverandre i pludretråden for hjelpe hverandre opp i rangeringene og dermed virke spesielt likandes. Så lar de seg frustrere litt hver gang dagskvoten er tom og noen spiller en karibremnesplate atter en gang. Hvilken tapt mulighet.

Jaja... sånn går no dagan på HFS.
Sårt punkt for deg dette her eller?
Du har jo fått to liker på innlegget ditt i det dette skrives da, som ett plaster på såret, føler du deg bedre nå eller? Håper det ;)
 

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
Ble medlem
22.02.2007
Innlegg
26.718
Antall liker
32.599
Sted
Nesten Gjøvik..
Torget vurderinger
28
La nå folk bruke så mange 'liker' de bare vil, gjerne for å vise at de liker noe, og fjern rangeringene og konkurranseelementet i det mens man er i gang. I dag er det jo en liten klikk som sitter å pumper tusenvis av likes til hverandre i pludretråden for hjelpe hverandre opp i rangeringene og dermed virke spesielt likandes. Så lar de seg frustrere litt hver gang dagskvoten er tom og noen spiller en karibremnesplate atter en gang. Hvilken tapt mulighet.

Jaja... sånn går no dagan på HFS.
Plaster og rangeringer.. Kommer det ifra han som har pludret så mye fornuftig på off topic at han blir det neste rubin medlemmet her inne... Så, ja, slik går nå dagan i Bergen... Gratulerer...
 
G

Gjestemedlem

Gjest
Alle slike lister, titler og rangeringer er egentlig bare tull og kunne med fordel vært fjernet. HFS er ingen konkurranse, og de som så er opphengt i donaldpoeng, titler og rangstiger at de til stadighet lager egne tråder om dette burde vel strengt tatt fått en time hos en rådgiver.
 

bambi

Æresmedlem
Ble medlem
27.01.2011
Innlegg
16.382
Antall liker
12.325
Sted
Smurfeland
Det burde vært ubegrenset av både "liker" og "liker ikke", selv om det kanskje er noen som ikke ville taklet disse uendelige mulighetene like edruelig.
 

Næss

Overivrig entusiast
Ble medlem
30.08.2014
Innlegg
1.128
Antall liker
1.593
Sted
Larvik
Torget vurderinger
4
Alle slike lister, titler og rangeringer er egentlig bare tull og kunne med fordel vært fjernet. HFS er ingen konkurranse, og de som så er opphengt i donaldpoeng, titler og rangstiger at de til stadighet lager egne tråder om dette burde vel strengt tatt fått en time hos en rådgiver.
Denne funksjonen er ikke spesiell for HFS, ta facebook og sikkert mange andre sider...
Den er grei hvis man har spurt om noe, fått ett svar det ikke trengs en kommentar til, som en "takk for svar" istedenfor og skrive ett nytt innlegg... for eksempel.

Kansje internet ikke er noe for deg, siden du irriterer deg over slike ting som er bagateller i den store sammenhengen ;)

Fri tilgang til og gi så mange liker man ønsker er det enkleste.
 

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
Ble medlem
22.02.2007
Innlegg
26.718
Antall liker
32.599
Sted
Nesten Gjøvik..
Torget vurderinger
28
Og hvor mange hadde en ? Og hvorfor ikke flere store ugh ?
 

gismo

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2007
Innlegg
24.660
Antall liker
32.643
Sted
Væssia i Grue.
Torget vurderinger
20
Hei, mener dette er forklart tidligere.. Skal lete litt og sjekke hva som er årsak og slikt.
Ikke dagens, ukas eller årets store sak, men en forklarende årsak til valg av begrensning hadde jo vært fint?;)

Gismo
En stund siden jeg spurte ser jeg, ligger ikke noe svar fra moderator eller høvdinger i denne tråden ennå:rolleyes:

gismo
 

Trondmeg

Æresmedlem
Ble medlem
28.12.2003
Innlegg
13.063
Antall liker
7.917
Torget vurderinger
12
I min lykkepilleaktigblide tilværelse burde jeg ikke gå tom for godord når jeg har mere ros å gi. Unødvendig og rar begrensning.
 

Karmana

Æresmedlem
Ble medlem
13.06.2008
Innlegg
24.378
Antall liker
63.378
Sted
Bergen
Torget vurderinger
42
Hadde vært kjekt med en tilbakemelding fra Høvdingen :)
Kan jo være det er andre grunner for hvorfor man ønsker å vite dette enn hva Æresmedlem Gjestemedlem generaliserer rundt på sin uelegante og usympatiske måte!
 

X-Cell

Lorden av Nord!
Moderator
Ble medlem
23.10.2006
Innlegg
10.265
Antall liker
9.055
Sted
Narvik
Torget vurderinger
11
Har ikke peiling på hvordan dette er fordelt/oppdelt/utdelt eller tildelt.. men jeg hadde 8stk liker på lager nå før jeg fikk beskjed om at jeg var tom.. så 8stk på 24timer? :)
 

Karmana

Æresmedlem
Ble medlem
13.06.2008
Innlegg
24.378
Antall liker
63.378
Sted
Bergen
Torget vurderinger
42
Ville selv gjettet på noe sånt, x-cell. Lurer litt på hvorfor store Høvding, som hører og ser alt, ikke bare legger ballen død....:)
 

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
Ble medlem
22.02.2007
Innlegg
26.718
Antall liker
32.599
Sted
Nesten Gjøvik..
Torget vurderinger
28
Siden høvdingen er i stand til å svare på andre tråder i dag, så kanskje han svarer på denne og?....... 5 uker etter at spm opprinnelig ble stilt...
 

Trondmeg

Æresmedlem
Ble medlem
28.12.2003
Innlegg
13.063
Antall liker
7.917
Torget vurderinger
12
Forslag til svar:

"siden det ikke er noen god grunn til denne begrensningen så er det fra d.d. fritt frem å bruke så mange liker som man ønsker"
 
  • Liker
Reaksjoner: HCS

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Innlegg
6.876
Antall liker
5.719
Torget vurderinger
1
Beklager sent svar - jeg la av en eller annen grunn ikke merke til denne tråden. Jeg tror jeg la inn en begrensning på antall trykk den gangen vi hadde både "Jeg liker" og "Jeg liker ikke" knapper, men nå som vi kun har "Jeg liker" knapp så kan jeg fjerne begrensningen. Egentlig ingen grunn til å ha noen begrensning slik det et nå.

Mvh
Høvdingen
 

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Innlegg
6.876
Antall liker
5.719
Torget vurderinger
1
Begrensning er nå fjernet.
 
  • Liker
Reaksjoner: TT.

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
20.705
Antall liker
7.947
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
Alle slike lister, titler og rangeringer er egentlig bare tull og kunne med fordel vært fjernet. HFS er ingen konkurranse, og de som så er opphengt i donaldpoeng, titler og rangstiger at de til stadighet lager egne tråder om dette burde vel strengt tatt fått en time hos en rådgiver.
Ein skal ikkje plage rådgjevarane unødig. Men eg lurer på om "likes" er det same som "har lese"
 

grammofon

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.02.2011
Innlegg
5.646
Antall liker
2.853
Sted
Bærum
Er det mulig å få tilbake "ikke liker"-knappen igjen - og det uten begrensninger? Den er jo myye kulere enn "liker".
Som jeg har skrevet i en annen tråd, er slike knapper noe tull i bunn og grunn, men skal man først ha den ene, bør man også ha den andre - for å gjøre det skikkelig liksom. Jeg har mange ganger savnet "ikke-liker"-knappen.
 

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Innlegg
6.876
Antall liker
5.719
Torget vurderinger
1
Jeg er nok redd for at ikke-liker knappen ikke kommer tilbake da den skapte mye dårlig stemning.
 
Topp Bunn