mteinum
Æresmedlem
Setter pris på så mange "vote" som dere bare klarerJeg har mange "liker" som jeg kan gi bort til de trengende.
http://bit.ly/PrimaLuna
Sist redigert:
Setter pris på så mange "vote" som dere bare klarerJeg har mange "liker" som jeg kan gi bort til de trengende.
Det hadde jo vært kjekt om 'liker' hadde blitt brukt når noen faktisk skrev noe informativt, lurt, morsomt, artig, velfundert eller saklig. Nå er det vel mest "Å nei, se noen postet et bilde av et platecover fra en plate jeg liker'. Slik sett går det inflasjon i liker om den utvannes til ubetydelighet og blir bare en konkurranse i å poste flest mulig platecover som alle i likerklikken gjenkjenner. Ikke det, musikktips er jo noe av det mest nyttige vi finner her på sentralen, men når noen har satt dylanplaten på repeat og dette fører til at folk blir forfjamset og etterlyser enda flere liker slik at de kan holde trutt så snakker vi om hyperinflasjon på tysk mellomkrigsnivå.
Vis vedlegget 175143
Strengere rasjonering må til. Maks 5 gratis liker hver dag. Utover det må man ta fra sine egne, og dele dem videre. 15 liker = 5 gratis og 10 minus fra din egen likerkonto.
Vis vedlegget 175144
Siden jeg pt. tilfeldigvis er høyt oppe på denne liker-statistikken, så er det nokså vanskelig å ikkje tro at inlegget ditt er myntet på bl.a. meg.Ofte kan det minne om "follow your leader", og jeg er enig i alt han sier.....Det går fort inflasjon i disse kameratslige "liker" trykkene..
Har sett en del slike, flaut (på deres vegne)
Det er noen småhøvdinger her inne, nevner ikke nicknames, men jeg tror de fleste med selvstendig tankegang har sett det.
Det må være måte på selvforherlighet når det gjelder å beundre seg selv
Jeg liker dette innlegget. Humørløsheten hos enkelte er utrolig! Det er pokker meg ikke verre enn at man lar være og gi liker om man ikke vil, og lar andre gjøre det om de vil. Herregud! Å bruke tid og krefter på slikt får meg virkelig til å lure på hva som feiler enkelte.tenke seg til at det å like noe, sette pris på noe er et problem. Har vi ikke større problemer står det pokker så bra til her, bedre en jeg trodde......