|
toppe og toppe.... Kan vel iallfall avsløre at de spiller betydelig bedre i rommet mitt enn det VA Mahler gjorde :HCS skrev:Spent på hva dette er som skal toppe dine Mahler Mk2. Bør være gode saker![]()
Takk så mye! Dette blir nok bra ;Dgut_man skrev:Ok, det var Miles 8) Grattis med nye flotte og gode høyttalere! Har tilbragt noen timer foran et par Miles hos FallenA da han hadde sine.
Samme her!!!Mute skrev:Lekkert! Har sansen for det oppsettet der!
Vel. Avslappingen varte ikke så lenge....limvingen skrev:Samme her!!!Mute skrev:Lekkert! Har sansen for det oppsettet der!Jeg føler virkelig at mye har falt på plass nå. Og det er deilig å kunne lene seg tilbake, slappe av, nyte musikken og bare være tilfreds
![]()
Takk for det! Ja dette er rett og slett en fantastisk spiller! Første inntrykk jeg sitter igjen med er at dette er en veldig oppløst og presis spiller, en etter en kommer detaljer i musikken jeg ikke har vært klar over frem. Særlig er dette tydelig i diskanten. Er faktisk rett og slett litt overrasket, jeg hadde jo tross alt ingen dårlig spiller fra før avTOBRA skrev:Gratulerer med Eximus CD-10!! Jeg har hatt en slik en i hus i snart 2 år, og den er så bra at den blir nok værende noen flere år![]()
![]()