M
MusicBear
Gjest
"Noe gærnt med huet ditt" - sa rektor på barneskolen til meg under en kontroll av sykler (vi er tilbake da jeg gikk i 5-klasse) - samme året jeg også begynte å få sansen for musikk med steelgitar. Greia var at jeg ikke hadde sykkelstyre men påmontert et originalt Volvo lastebilratt... OK, også hengerfeste på bagasjebrettet, med selvlaget semihenger med boggi hjulsett med fjæring, hentet fra ei Simo barnevogn.Du er selvsagt hjertelig velkommen innom for en DIY aften! Men jeg må ærlig si at jeg ville nok holdt meg til linjekildene, langt enklere (og rimeligere) å få verdensklasse lyd ut av enn hornoppsett. Har et meget slemt konsept ferdig tegnet her, får se hva neste år bringer. Linjekilder er meget fascinerende og noe av det jeg virkelig kan tenke meg å bygge/eie selv.
Anno 2022 er begge interesser intakte; lastebiler og musikk. Fortsatt, har nok gamlerektor'n rett vedr. huet mitt - som omgjort til øvelsen musikk betyr at det skjer noe merkelig når jeg hører musikk gjengitt via horn - noe blir feil et sted mellom ørene der (gjenværende) hjerneceller bor
Men, det som skjedde, da jeg nylig hørte inselwind & W.Sand kreasjonen Bendit, skulle vært morsomt hva du Sluket hadde sagt om det samme jeg hørte oppe på Kolbu, fordi jeg har hørt så mange mene du trolig besitter det beste hornsystemet.