Åja snakkes det om oss ja!
Ja
@Snickers-is er et kupp å få på besøk! Det var veldig trivelig og veldig lærerikt og skal gjentas!
Jeg håper vi snart er klare for at Moelva's fedre
@inselwind @W.Sand @Snickers-is med all sin kunnskap, ferdigheter og geniune interesse får komme på *skikkelig* besøk hvor alle systemer står parat til dyst. Jeg kommer til å lage i stand en liten protokoll hvor alle må signere ut på "ferdigattesten"

Det er stor pågang for å høre på mesterverket men jeg synes grunderne må få stille først i køen.
Fiklingen til
@Snickers-is denne gang gjorde underverker og jeg synes allerede dette er meget "stor lyd". Og presis.
Og med virkelig strålende dybde og bredde i lydbildet! Stemmer er så realistiske at man nesten skvetter litt

Ikke mye å utsette på dette nydelige byggverket nei!
Mulig ting kan tweakes enda litt mer men neimen om jeg vet.
Storkoste meg i går kveld med masse forskjellig musikk etter at jeg hadde fått integrert hjørnesubbene på nytt. Det blir ekstra spennende så snart de nye 21" servobassene i matchende finish kommer på plass men det smeller bra nå også (se hjemmetråden min).
Westminster ja... det er saker det! Som Snickers merket seg er det stor pågang fra familien foran det anlegget så det ble bare en rask "titt" denne gang. Lover du skal få høre dem på ordentlig neste gang! Føler meg en smule priviligert med både Moelva og Westminster i hus, det er helt sikkert..
Bare dødskult rett og slett!