EkosKva arm har du på spelaren?
Tror nok jeg trenger hjelp, ellers takk!Har en jig til låns- hvis det er ønskelig!
Sjekker opp, takker!A-Varer i Sandnes er sertifisert tror jeg.
Hvilken cdspiller koster 500.000?Lyra Kleos er en fantastisk pickup. Var hos en kamerat og det ble en duell melonen en CD spiller på nærmere 500k og vinyl oppsett på rundt 250k. De fleste sier at vinyl er anderledes, men hadde også en mere frigjort lyd og tyngde i både kontrabass og stortrommen. Elles synes jeg bekkenet hadde mere naturlig utkling(sustain) som ble testet på en direkte gravert plate og en CD remastered iJapan fra samme orginale mastertape. Eieren ble også overrasket .
Gryphon Ethos med kostbar signalkabel. Hele anlegget komplett rund 2mil. Grunnlag for å høre forskjell.Hvilken cdspiller koster 500.000?
Om du ikkje finn profesjonell hjelp, så kan kanskje ein pensjonist hjelpe deg...Tror nok jeg trenger hjelp, ellers takk!
Høres ut som du har erfaring?Om du ikkje finn profesjonell hjelp, så kan kanskje ein pensjonist hjelpe deg...
Eg byter jamt og trutt heime, og har hjelpt kompisar med oppsett opp gjennom åra, så litt erfaring har ein jo fått etterkvart.Høres ut som du har erfaring?
Har du erfaring med LP12 justering også?Eg byter jamt og trutt heime, og har hjelpt kompisar med oppsett opp gjennom åra, så litt erfaring har ein jo fått etterkvart.
Erfaring, som du veit, er den egenskapen som gjer at du kjenner igjen ein tabbe når du gjer han ein gong til...