Linn Sondek LP12 m/defekt motor på eBay

B

break_out

Gjest
Pokker! Var en som la inn et bud når det kun var få sekunder igjen!! Rakk seff ikke å legge inn høyere bud... Den gikk for 900,- Jaja, the search continues....
Hva skjer er du en lykkelig eier.. eller?

Raist

Overivrig entusiast
Ble medlem
20.09.2004
Antall liker
29
Sted
Setesdal
Nei har lagt det på is foreløpig (ihvertfall til feriepengene kommer) :) Lurer på om ikke jeg skal gi Dual 1225´en jeg har stående en sjanse først..

karl

Overivrig entusiast
Ble medlem
03.09.2006
Antall liker
0
Det var en god ide!

;)

Raist

Overivrig entusiast
Ble medlem
20.09.2004
Antall liker
29
Sted
Setesdal
Hehe, er nesten en skam at jeg ikke har gjort noe med den ennå ;D Skulle hatt noen som var kompetente til å ta en service på den.. Vet du hvor man kan skaffe armlodd til denne karl? synes det virket veldig unøyaktig det originale.. har snakket med en snekker (med tilgang på datastyrt fres) nå og han skal lage nytt chassis til denne i enten mdf (sprøytelakkes) eller massivt tre... synes den originale plastikken var særdeles lite tiltalende :)

B

break_out

Gjest
Nei har lagt det på is foreløpig (ihvertfall til feriepengene kommer) :) Lurer på om ikke jeg skal gi Dual 1225´en jeg har stående en sjanse først..
Har en kompis som eier en Dual men husker ikke hvilken. Den spiller bra den, så dersom du får den satt opp riktig så blir det nok gode greier..

Raist

Overivrig entusiast
Ble medlem
20.09.2004
Antall liker
29
Sted
Setesdal
Uff... svidde akkurat av noen hundrelapper på en nål til Dualen som i ettertid viste seg å være Mexico versjonen til Shure og ikke NOS som jeg trodde.. Jaja, sånn går det når man holder på med ting man ikke har greie på :D

J

jukes

Gjest
Ja gjør det,og få på en nos nål så blir du nok fornøyd med lyden.

Mvh Jukes

karl

Overivrig entusiast
Ble medlem
03.09.2006
Antall liker
0
Hehe, er nesten en skam at jeg ikke har gjort noe med den ennå ;D Skulle hatt noen som var kompetente til å ta en service på den.. Vet du hvor man kan skaffe armlodd til denne karl? synes det virket veldig unøyaktig det originale.. har snakket med en snekker (med tilgang på datastyrt fres) nå og han skal lage nytt chassis til denne i enten mdf (sprøytelakkes) eller massivt tre... synes den originale plastikken var særdeles lite tiltalende :)
Spør Roar på Alternativ Audio - forumet. Han er vel den som har mest slikt.

Raist

Overivrig entusiast
Ble medlem
20.09.2004
Antall liker
29
Sted
Setesdal
HAr en tråd gående på AA forumet ang. Dual 1225... Har fått mange tips og (ikke minst) forklaringer... Jeg er jo helt grønn på dette..

Mexico nålen var visst ikke helt gal da og skal sannsynlivis være en forbedring fra Dual DN 201 nåla.. Det er en Dual DMS 200 PU på denne, så det er litt vanskelig å få tak i n91ed NOS nåla... Sannsynligvis kommer jeg til å kjøpe SAS n91e nå snart..

Takker for tipset ang. armlodd.. skal høre med Roar!

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.425
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
Møje ska du ha då?
Nei, det må sjølvsagt bli det maksimale ein kan be om og likevel vere anstendig....
Spelaren må innom Kontrapunkt, då Simen ikkje hadde fått festa jordingsleidninga skikkeleg. Eg har noko provisorisk som gjer jobben, men det ser ikkje pent ut, så dette må ordnast før handel.
Eg skal til med nytt kjøken til hausten, og må greie meg utan vinyl eitpar månadar ....(grøss)

Topp Bunn