B
break_out
Gjest
Hva skjer er du en lykkelig eier.. eller?Pokker! Var en som la inn et bud når det kun var få sekunder igjen!! Rakk seff ikke å legge inn høyere bud... Den gikk for 900,- Jaja, the search continues....
|
Hva skjer er du en lykkelig eier.. eller?Pokker! Var en som la inn et bud når det kun var få sekunder igjen!! Rakk seff ikke å legge inn høyere bud... Den gikk for 900,- Jaja, the search continues....
Har en kompis som eier en Dual men husker ikke hvilken. Den spiller bra den, så dersom du får den satt opp riktig så blir det nok gode greier..Nei har lagt det på is foreløpig (ihvertfall til feriepengene kommer)Lurer på om ikke jeg skal gi Dual 1225´en jeg har stående en sjanse først..
Ja gjør det,og få på en nos nål så blir du nok fornøyd med lyden.Nei har lagt det på is foreløpig (ihvertfall til feriepengene kommer)Lurer på om ikke jeg skal gi Dual 1225´en jeg har stående en sjanse først..
Spør Roar på Alternativ Audio - forumet. Han er vel den som har mest slikt.Hehe, er nesten en skam at jeg ikke har gjort noe med den ennå ;D Skulle hatt noen som var kompetente til å ta en service på den.. Vet du hvor man kan skaffe armlodd til denne karl? synes det virket veldig unøyaktig det originale.. har snakket med en snekker (med tilgang på datastyrt fres) nå og han skal lage nytt chassis til denne i enten mdf (sprøytelakkes) eller massivt tre... synes den originale plastikken var særdeles lite tiltalende![]()
Nei, det må sjølvsagt bli det maksimale ein kan be om og likevel vere anstendig....Møje ska du ha då?
Det har eg ikkje bestemt endå. Men eg har lyst på tangentialarm og platekrans/vakuum. Og så må han ikkje vere tyngre enn at eg klarar å flytte han sjølv...og betaleleg.Hvilket merke blir din nye platespiller?
HEHE