- Ble medlem
- 11.05.2004
- Antall liker
- 892
Er det egentlig noen tohodete troll på sentralen da troJeg vet hva du refererer til, men jeg regner med at både ANM og meg selv vil være interessert i å avvise denne hypotesen![]()
|
Er det egentlig noen tohodete troll på sentralen da troJeg vet hva du refererer til, men jeg regner med at både ANM og meg selv vil være interessert i å avvise denne hypotesen![]()
Ja,det er det... Dessverre.Er det egentlig noen tohodete troll på sentralen da troJeg vet hva du refererer til, men jeg regner med at både ANM og meg selv vil være interessert i å avvise denne hypotesen![]()
![]()
Er ikke du Fjernis? >Er det egentlig noen tohodete troll på sentralen da troJeg vet hva du refererer til, men jeg regner med at både ANM og meg selv vil være interessert i å avvise denne hypotesen![]()
![]()
Vel, går jeg til bakeren er jeg ikke ute etter svar på om føflekken på forhuden er ondartet, like lite som jeg er ute etter å få tips om svindel fra en noname iPad fan, fordi jeg har kjøpt en liten boks for å underlette mitt digitale liv, når jeg bare uttrykket et ønske om integrering av Spotify i et operativsystem.ANM, hvorfor forsøker du å drite ut de enkeltpersonene du er uenig med?
Blir HFS et bedre sted av det?
ANM, jeg forsøker å rette sarkasme og satire mot grupper (dvs. sterke grupper på HFS à la vinylmafiaen og alle med store elektroniske bokser) og ikke mot enkeltpersoner. Det er forskjell på å gå på enkeltpersoner og å spare kruttet til gruppekarakteristikkene. Den velkjente pønkertråden var sånn sett full av åpenbare (bl.a. i tekst med lenker til Wikipedia-definisjoner av slike stilistiske grep) hint og advarsler om at her vanket sarkasme, ironi og satire som språklige virkemidler.Forresten sikker på at du kan google frem noe om forumtrivsel, slik at du slipper å danne en egen mening og kan fortsette dine observasjoner og studier av oss gale på trygg menigsløs avstand. Proxy debatteringen din har jaggu gjort det trivelig her til tider forresten... Fei for egen dør!ANM, hvorfor forsøker du å drite ut de enkeltpersonene du er uenig med?
Blir HFS et bedre sted av det?
Du har nå en gang bevist at et forsøk er det første skrittet på veien til å mislykkes og du har ertet på deg og fornærmet langt triveligere enkeltpersoner enn hva jeg har klart....ANM, jeg forsøker å rette sarkasme og satire mot grupper
Hehehehe - du går ikke rundt grøten, ihvertfall.går jeg til bakeren er jeg ikke ute etter svar på om føflekken på forhuden er ondartet
Har du ikke volumkontroll på forsterkeren?Har erfart de samme.En av mine beste inspillinger "By Myself"med Inger Marie Gundersen spiller lavere på Tidal enn cd.Det er litt dumt da riktig lyttenivå er viktig.
Hvis det er lydforskjell mellom de ulike overføringsformatene, så må forskjellen ligge i klokkeoverføringen. Alle digital audio formatene (optisk, rca, aes/ebu, bnc) gir for alle praktiske formål bitperfekt overføring. Det følger med sjekksum med lydsamplene, så mottager vet godt når man får feil data. Det låter skikkelig stygt (smell, popp og utfall) når man får feil, og det skjer veldig sjelden. At dataene klusser til klokken er kjent materie. Og således dersom det er klokken som gir lydkarakteren i en overføring, så vil i2s suveren alle disse formatene, for her overføres klokken dedikert og ubesudlet.Nei, men har ikke behov for den protokollen.Glemte du I2s (LVDS)?Tror folk som bruker optisk løsning for signaloverføring skal lese seg opp litt.. Til overføring fra drivverk er det to som duger, det er enten bnc eller aes/ebu. Rca er middels.