Psyklisten
Overivrig entusiast
skal ut og reise og vurderer å kjøpe en mp3 spiller. Noen som kan anbefale noe med mye lagerplass, som har en grei kvalitet? Må være liten, ikke noe cd spiller med mp3 mulighet.
Ja ikke sant ?For du kan ikke velge enkeltlåter med den. Intet display. Og har du en med display begynner du bare å fikle...
Å definere iPod som "originalen" er vel å trekke den vel langt. Den er den mest solgte, ikke noe annet.hvorfor kjøpe etterligningen (les creative) når du kan kjøpe originalen (ipod)?
haha! creative hadde utenom mpman og diamond mm rio verdens første storproduksjon av mp3 spillere. de har flere patenter der.hvorfor kjøpe etterligningen (les creative) når du kan kjøpe originalen (ipod)?
tøff påstand, som dessverre bygger på uvitenhet.hvorfor kjøpe etterligningen (les creative) når du kan kjøpe originalen (ipod)?
funksjonaliteten til ipod.
-kan ikke overføre fra spiller til maskin
-må ha apple egne trege store programvare for i det hele tatt koble den til pcn
-støtter ikke wma, ogg....
-må kjøpe dockstasjon for line out
-må kjøpe nettadapter for å lade uten maskin
bra produkt
1.kan ikke overføre fra spiller til maskin
2.må ha apple egne trege store programvare for i det hele tatt koble den til pcn
3.støtter ikke wma, ogg....
4.må kjøpe dockstasjon for line out
5.må kjøpe nettadapter for å lade uten maskin
1.Nei, er det virkelig noe problem? Musikken har du jo på pesen i utgangspunktet..
2.iTunes bruker 15mb minne på min maskin. Er det mye idag?
3.mp3 og AAC holder i massevis for meg.
4.Hvem bruker poden til noe annet enn på øret? Den passer ikke i stereon. Der bruker man CD eller plater.
KjellB bruker kassetter.
5. Ja, og det er litt surt. Jeg hadde nettadapter fra før av.
-Christian som har brukt ipod siden 2002 og er godt fornøyd med lydkvaliteten. Men musikken er viktigst.
Vi har 3 iPoder i heimen, og selv om andre (f eks) Creative har fine ting, blir det helt klart en iPod når jeg straks skal kjøpe en til mor.funksjonaliteten til ipod.
-kan ikke overføre fra spiller til maskin Ephpod fikser dette (freeware)
-må ha apple egne trege store programvare for i det hele tatt koble den til pcn iTunes fungerer etter min erfaring helt fint, og vi har mye musikk!
-støtter ikke wma, ogg.... ...nei?
-må kjøpe dockstasjon for line out Irriterende, men riktig for de minste modellene
-må kjøpe nettadapter for å lade uten maskinIrriterende, men riktig for de minste modellene
bra produkt
ikke dumt valg til gamle mor, det der. skulle jeg kjøpe en mobil til tante, så ville jeg valgt nokia, hvis du skjønner hva jeg mener. selv bruker jeg SE.Vi har 3 iPoder i heimen, og selv om andre (f eks) Creative har fine ting, blir det helt klart en iPod når jeg straks skal kjøpe en til mor.
Noe jeg ikke har forstått her? Ingen problemer med å kople hodetelefonutgangen til stereoen da vel ???-må kjøpe dockstasjon for line out
Det er vel ikke linjeutgang direkte fra spilleren. Det trenger man for å kople den til anlegget. Skal selv kjøpe mp3 spiller snart, og vil da velge en med linjeutgang, så jeg kan kople den til spilleren i bilen.Noe jeg ikke har forstått her? Ingen problemer med å kople hodetelefonutgangen til stereoen da vel ???
Men du trenger da ikke egen linjeutgang for å koble til stereoen hjemme eller i bilen!!!Det er vel ikke linjeutgang direkte fra spilleren. Det trenger man for å kople den til anlegget. Skal selv kjøpe mp3 spiller snart, og vil da velge en med linjeutgang, så jeg kan kople den til spilleren i bilen.
I praksis ingen annen forskjell enn volumkontrollen. Du kan kople enhver MP3 spiller,- Creative, iPod eller hva det måtte være, til stereoen med hodetelefonutgangen. Ja, mobiltelefonen ogsåEr det altså ingen forskjell på et signal ut av hodetelefonutgangen og en eventuell linjeutgang?
tøff påstand, som dessverre bygger på uvitenhet.
tom ikke creative var først ute, men de er definitiv før apple.
eier selv en ipod og en creative, jeg, selv om et mer mainstream produkt enn ipod finner du ikke. men noen ganger er det ok å stå midt i saueflokken som lammet også . man kjøper vel en lekker og tøff jakke selv om det står h&m på den ;D!
men satser du mest på lydkvalitet, så kjøper du ikke ipod. design og brukervennlighet, deriomt, er tipp topp. 8).
k-k