Se det ja, forklarer mye!Hørt fra urologen ifm inngrepet referert til over : "Skal jeg ta begge nå med en gang, eller vil du prøve bare den ene først...?"
Jeg har litt slekt i Finnmark. Sånt er ikke helt uvanlig på den kanten....Se det ja, forklarer mye!
Et kvinnemenneske jeg kjenner fant en "udugelig latsabb"( Trygdepelle ) etter å ha bli skilt fra sin første mann.
Han, Trygdepelle, var sterilisert ble det sagt, men han klarte da å gravere denne damen hele to ganger! Og så kom det da fram at han også hadde gravert en helt annen dame mellom de to han fikk med sin (på det tidspunkt) siste erobring (Hun jeg kjenner).
Enda verre er det med de hersens vannskuterfolka.DET
ALLER
VERSTE
JEG
VET
er
Disse fordømrade motorsyklene. Det slår aldri feil - hver gang det er pent nok vær til å kose seg ute i hagen kommer også disse motorsykkelterroristene ut med sine totalt meningsløse torturinstrument og ødelegger idyllen. Grr...
Men ... hvorfor ørner på MC-jakka? Øøøøøørrrnnn.øøøøøøøøøørrrn
Meldingen står på den flappen som er skjult når esken er lukket
Se det ja, forklarer mye!
Et kvinnemenneske jeg kjenner fant en "udugelig latsabb"( Trygdepelle ) etter å ha bli skilt fra sin første mann.
Han, Trygdepelle, var sterilisert ble det sagt, men han klarte da å gravere denne damen hele to ganger! Og så kom det da fram at han også hadde gravert en helt annen dame mellom de to han fikk med sin (på det tidspunkt) siste erobring (Hun jeg kjenner).
Så kan man selvsagt ha meninger om hvor dum det er lov å være? Første unge i kull 2 ( han var skilt og hadde 3 unger med kone 1 )
kan man jo forstå, men å deretter lage 2 til fordi man ikke gidder å bruke dong, for man er jo sterilisert!!
Men som i Prøysenvisa der den skyldige var snekkern som laga stega av røttne bord, kan man vel si at den mest skyldige her må ha vært doktoren som bare klippte den ene strengen, uten å si det til pasienten!
gear4music?
Jo han var faktisk Finnmarking!Jeg har litt slekt i Finnmark. Sånt er ikke helt uvanlig på den kanten....
Denne burde vel blitt postet i klokketråden, eller ikke?
Eller i parental guidance tråden?Denne burde vel blitt postet i klokketråden, eller ikke?
Åååå??? Har vi en PTA tråd?Eller i parental guidance tråden?
Tenkte på det men der er det bare en f..%&!!...t gjeng med nerder så det ville nok ikke gjort særlig lykke..Denne burde vel blitt postet i klokketråden, eller ikke?