|
Kinderegg:
Sharif er en klovn, en dårlig ( kjedelig ) sådan. Det som er morsomt i denne saken er lista over søkere. Det er mange som tydeligvis finner glede i litt hverdagsabsurditeter. Som å søke på jobben som oljefondsjef når man er en 23 år gammel lagerarbeider.Denne passer vel best her.
![]()
Tommy Sharif vil bli sjef for Oljefondet: – Blir veldig skuffa om jeg ikke får den
Selverklært «dekkonge» Tommy Sharif utfordrer Nicolai Tangen om jobben som Oljefondssjef. – Alt ser finere ut på CV-en hans enn min, sier Sharif til E24.e24.no
Absurd nok, men søkerlistene til andre jobber bærer også preg av NAV’s krav om at man skal være «aktiv arbeidssøker» og søke på et visst antall jobber pr måned. Det ser ikke ut til å være noe krav om å ha lest utlysningen eller å ha relevante kvalifikasjoner, så det første man må gjøre er å filtrere ut en haug med helt irrelevante «søknader». Noen finner sikkert litt glede i å ha søkt på jobben som sjef for oljefondet også når man først skulle sende ukens bunke.Sharif er en klovn, en dårlig ( kjedelig ) sådan. Det som er morsomt i denne saken er lista over søkere. Det er mange som tydeligvis finner glede i litt hverdagsabsurditeter. Som å søke på jobben som oljefondsjef når man er en 23 år gammel lagerarbeider.
Det var flere under 18 år som måtte beskyttes mot seg selv. Var vel tett oppunder 81 tullesøknader?Sharif er en klovn, en dårlig ( kjedelig ) sådan. Det som er morsomt i denne saken er lista over søkere. Det er mange som tydeligvis finner glede i litt hverdagsabsurditeter. Som å søke på jobben som oljefondsjef når man er en 23 år gammel lagerarbeider.
Falt meg ikke inn, men det kan være en del av forklaringa selvsagt.Absurd nok, men søkerlistene til andre jobber bærer også preg av NAV’s krav om at man skal være «aktiv arbeidssøker» og søke på et visst antall jobber pr måned.