På en dugnad her forleden så klarte en pappa å få et noe i øret som ikke ville ut og det viste seg å være et innsekt. En av mammaene jobbet som sykepleier på legevakta i Oslo og fikk ansvaret med å ta det ut med pinsett. Det gikk jo fint og en av foreldrene kommenterte at "det har du vel ikke sett før" eller noe slikt.![]()
Påstår at han falt på den
66-åring havnet på legevakta med babushka-dokke i endetarmen. Forklaringen hans spres som ild i tørt gress.www.dagbladet.no
Synes det var morsomt å finne denne beskjeden under guttungens Woom-sykkel (hentet fra nett, men):
Er det han som Asbjørn fikk tilbake i arbeid?
Arbeidslinja i praksis, det her. Komme seg opp om morran.Er det han som Asbjørn fikk tilbake i arbeid?
Det er ei teit linje,Arbeidslinja i praksis, det her. Komme seg opp om morran.
Menn som kjører disse doningene har vel for små tissefanter til å ha sex...
Dette er vel ikke rette tråden, men jeg er ikke noe fan av arbeidslinja og narrativet om at det bare hander om å "komme seg opp om morran". Er man syk er man syk, og kan man ikke jobbe kan man ikke jobbe. Ingen blir friskere av å få mindre penger heller.Det er ei teit linje,
men det er en god start.
Og antagelig uunngåelig om noe faktisk skal bli gjort?
Det har jeg ingen erfaring med, men jeg tar ditt ord for at det stemmer.Menn som kjører disse doningene har vel for små tissefanter til å ha sex...
Enig, men i noen tilfeller handler det nok om hvor nøye enkelte kjenner etter om man er syk/frisk.Dette er vel ikke rette tråden, men jeg er ikke noe fan av arbeidslinja og narrativet om at det bare hander om å "komme seg opp om morran". Er man syk er man syk, og kan man ikke jobbe kan man ikke jobbe. Ingen blir friskere av å få mindre penger heller.
Jeg syns ikke vi skal legge opp velferdspolitikken vår etter "noen tilfeller" som kanskje ikke har helt rent mel i posen. Da må det isåfall være målretta tiltak som treffer presist, og ikke ting som rammer alle.Enig, men i noen tilfeller handler det nok om hvor nøye enkelte kjenner etter om man er syk/frisk.
Det er vel bare det jeg har sett i garderoben og dusjen på jobb jeg trekker konklusjonen fra. Stor, bøs bil og liten tissefant.Det har jeg ingen erfaring med, men jeg tar ditt ord for at det stemmer.![]()
Min fastlege sier at frisk, det er bare en pasient som ikke er undersøkt grundig nok.Enig, men i noen tilfeller handler det nok om hvor nøye enkelte kjenner etter om man er syk/frisk.