Flesteparten av disse bruene er impregnert med tjære eller bitumenbaserte stoffer, og ikke malt. Jfr alle tilfellene der biler har passert under nye bruer i sommervarmen med tilhørende tilgrising av lakken med tjæredråper og erstatningskrav.@Fenalaars post: Ja slik går det når fylke/kommune overtar vedlikehold. Ser ikke ut som den har fått maling siden ny med påfølgende vann inntrengning og nedbryting. Time will sjå hva de finner ut...
Men godt som soltørka!
Inni hampen så lang tid detta sku ta!??
Oh yes... Den goe Robert Crumb Husker ikke helt... var denne fra "Harold Hedd"??
Den der må være litt vanskeligere å bortforklare enn Helge Ingstad forliset!
Hvorfor snakker Ben Reddik Fy Fasan gebrokkent norsk med Emanuel Desperados? Jeg føler det gjør filmen usannsynlig og lite troverdig.
Dette er ein bagatell samanlikna med skjora som dansar magedans med smykke i navlen.Hvorfor snakker Ben Reddik Fy Fasan gebrokkent norsk med Emanuel Desperados? Jeg føler det gjør filmen usannsynlig og lite troverdig.
Ja, men resten av filmen er 100% troverdig vel?Dette er ein bagatell samanlikna med skjora som dansar magedans med smykke i navlen.
Den smelta asfalten er også noko overdreve.
Som om fugler har navle, liksom. Den får de dra lengre inn i byen med!Dette er ein bagatell samanlikna med skjora som dansar magedans med smykke i navlen.
Den smelta asfalten er også noko overdreve.
Lakrisbåter i løsvekt var vanlig før i tiden! Men det er lenge siden!Ja, men resten av filmen er 100% troverdig vel?
Vel, når jeg tenker etter finner jeg det også noe spesielt at de har kjøpt lakrisbåter i løsvekt. En annen ting er at det virker usannsynlig at det trekker fra gulvet, men ikke fra veggen.