|
Oligarschlöcher for dem som kan litt tysk
Smarte folk bruker ikke grader i trigonometriske funksjoner.
Det var det som var den egentlig testen. Gratulerer, du bestod.Smarte folk bruker ikke grader i trigonometriske funksjoner.
There can be only one!
Åttitallet på sitt beste.There can be only one!
Noen ganger var oppfølgeren nesten bedre enn den første også, som f.eks. Hellraiser og Hellraiser II. Men Highlander 2 var så lite minneverdig at jeg faktisk ikke husker hva den handler om lenger.Film nr. 2 var en nedtur. Det er også litt typisk 80 tallet, det ble laget mange dårlige oppfølgere.
Gikk begge veier. Hellraiser II, Hellbound var bra ja! Husker godt musikken. Og Ashley Laurence...Noen ganger var oppfølgeren nesten bedre enn den første også, som f.eks. Hellraiser og Hellraiser II. Men Highlander 2 var så lite minneverdig at jeg faktisk ikke husker hva den handler om lenger.
Hun spilte kjempebra i begge filmene, skulle nesten trodd hun hadde fått en større karriere ut av det. Men den største stjerne i de filmene for meg vil alltid være Doug Bradley.Gikk begge veier. Hellraiser II, Hellbound var bra ja! Husker godt musikken. Og Ashley Laurence...
"Oh, Kirsty. So eager to play, so reluctant to admit it."Hun spilte kjempebra i begge filmene, skulle nesten trodd hun hadde fått en større karriere ut av det. Men den største stjerne i de filmene for meg vil alltid være Doug Bradley.![]()