|
Har en sansui au 717 som det må settes høyttaler terminaler på,knall god til vinylSå bra Power'n, for de som har muligheten; er et besøk absolutt å anbefale,
det er en opplevelse, rett og slett en opplevelse.
Tenker konemor ble glad! Vis vedlegget 233123
Christine er levende opptatt av musikk, snakker mye om musikk, og spiller musikk stort sett hele dagen
når hun er i verkstedet, spesielt når hun jobber og blåser glass, så går gjerne volumet opp...
Men det går fra en utslitt minijack på PC'n til to Tivoliaktige små bokser, og det er litt trist.
Jeg har ikke hatt samvittighet til å nevne dette her inne, med tanke på at jeg har nevnt det før (frøkenanlegget),
og hvilken flott respons jeg fikk her inne dengang.
Men ja, hun ønsker seg sterkt bedre lyd, og platespiller.....
Vis vedlegget 233137
/ Morten
Konemor er meget glad for at vi tok turen innom.Så bra Power'n, for de som har muligheten; er et besøk absolutt å anbefale,
det er en opplevelse, rett og slett en opplevelse.
Tenker konemor ble glad! Vis vedlegget 233123
Christine er levende opptatt av musikk, snakker mye om musikk, og spiller musikk stort sett hele dagen
når hun er i verkstedet, spesielt når hun jobber og blåser glass, så går gjerne volumet opp...
Men det går fra en utslitt minijack på PC'n til to Tivoliaktige små bokser, og det er litt trist.
Jeg har ikke hatt samvittighet til å nevne dette her inne, med tanke på at jeg har nevnt det før (frøkenanlegget),
og hvilken flott respons jeg fikk her inne dengang.
Men ja, hun ønsker seg sterkt bedre lyd, og platespiller.....
Vis vedlegget 233137
/ Morten
Luxmannen fra stueanlegget med DV-10x5?Temaet platespiller kom etter hvert opp. Jeg tror Konemor ble enig med Christine om å sjekke ut en Luxmann platespiller som står uvirksom hjemme hos henne.
Et meget bra album fra den kanten ;-) Må lyttes inn og det er et kvalitetstegn..Tusen takk karer!
Deilg lokomotiv Sluket, en av de største klassikerne i moderne tid!
Skal straks rusle ut i dagen, har en rolig stund med kaffe, og dette albumet, som kom i posten i går:
Vis vedlegget 233385
/ Morten Vis vedlegget 233386 Vis vedlegget 233387