Aerik
Hi-Fi freak
God helg Morten.
Her var det mye bling!
Var ikke klar for å se den ennå. Følsom på eldre dager...Litt sen markering av Bowies fødselsdag, ennå litt beveget etter det fabelaktige programmet om ham
jeg så et par ganger i helga.
Vis vedlegget 420073
Har lyttet nok på Nagaoka MP-110 til å danne meg en mening, og har sånn smått begynt skrivingen.
Derfor er det nå MP-500 som snurrer på Dais, førsteinntrykket er positivt, gleder meg til og dykke dypere...
/Morten
Mnjaa, den er i skrivende stund på E6 i nordgående retning, har ikke hørt noe til Morrissey i det hjemmet...Antar den PUen kommer til å bli utsatt for mye Morrissey sutring, stakkars
Ah, og jeg som trodde du var på vei til Fredrikstad. Jaja, selv den beste kan ta feil, hva nå enn det har med dette å gjøreMnjaa, den er i skrivende stund på E6 i nordgående retning, har ikke hørt noe til Morrissey i det hjemmet...Antar den PUen kommer til å bli utsatt for mye Morrissey sutring, stakkars
/ Morten
Godt å komme seg opp på morran, eeeh....
Vel, jeg får i det minste med meg mange soloppganger,
så er det og bare fire timer til jeg tar helga, da går det meste
/ Morten
Nå, det er jo en del reisende som har det med å møte opp AKKURAT, det er også
noen som har gjort det til en livsstil å alltid løpe for og rekke toget akkurat - og
følgelig er det enkelte dager de rekker toget akkurat - IKKE....
Du er jo stort sett på plass da Tom
/ Morten
Må bare kommentere her, min pers fra pendlerkarrieren i 1991Ja, det er standardrådet jeg gir reisende som kommer i bil og ikke når toget,
du tar det igjen på Råde.
Nå er ikke dette noe hverken du eller jeg kommer til og oppleve i det lille vi har igjen av vårt yrkesaktive liv,
men når dobbeltsporet er på plass gjennom byene, tviler jeg på at du greier og rekke igjen toget på Råde,
uansett tall og bokstaver på bagasjelokket....
/ Morten
Det er nok riktig Lagga, og tillegg får jeg vel ikke lov til å kjøre BMW X5 4.0 M-sport X-drive Twin Turbo med 300 gamp under panseret om jeg når støvets alder.Ja, det er standardrådet jeg gir reisende som kommer i bil og ikke når toget,
du tar det igjen på Råde.
Nå er ikke dette noe hverken du eller jeg kommer til og oppleve i det lille vi har igjen av vårt yrkesaktive liv,
men når dobbeltsporet er på plass gjennom byene, tviler jeg på at du greier og rekke igjen toget på Råde,
uansett tall og bokstaver på bagasjelokket....
/ Morten