Takk for tipsJeg tillater meg å komme med et tips. Restauranten La Porte Des Indes, som ligger et lite kvartal fra Oxford Street helt oppe i Marble Arch-enden, har aldeles fantastisk indisk mat. Vi går dit hver gang vi er i London. Anbefales på det aller sterkeste!Aldri vært i London, noe som sikkert ikke er så veldig mye å skryte av, i denne tråden Min frue har vært der noen ganger før vi slo våre pjalter sammen, og kunne tenke seg en ny London weekend. Trenger tips fra en kjentmann. Ikke veldig kunstnerisk av meg, men liker arkitektur, god mat uten å blakke seg, og en koselig pub - der er det vel nesten ikke noe å velge mellom Skulle kjerringa til formodning plutselig få kjøpesenter trangen, kunne det sikkert for min del vært bedre med et pittstopp i en kul hifi- sjappe. Noe som mest sannsynlig ikke skjer, men greit med en backup plan.
Tor
Jeg tillater meg å komme med et tips. Restauranten La Porte Des Indes, som ligger et lite kvartal fra Oxford Street helt oppe i Marble Arch-enden, har aldeles fantastisk indisk mat. Vi går dit hver gang vi er i London. Anbefales på det aller sterkeste!Aldri vært i London, noe som sikkert ikke er så veldig mye å skryte av, i denne tråden Min frue har vært der noen ganger før vi slo våre pjalter sammen, og kunne tenke seg en ny London weekend. Trenger tips fra en kjentmann. Ikke veldig kunstnerisk av meg, men liker arkitektur, god mat uten å blakke seg, og en koselig pub - der er det vel nesten ikke noe å velge mellom Skulle kjerringa til formodning plutselig få kjøpesenter trangen, kunne det sikkert for min del vært bedre med et pittstopp i en kul hifi- sjappe. Noe som mest sannsynlig ikke skjer, men greit med en backup plan.
Tor
Det må dere absolutt! Det er litt mer "high brow" enn de fleste indiske steder jeg har vært, med mat og inspirasjon fra en fransk koloni i India. Har blitt imponert hver gang. Vi har vel vært der en 4-5 ganger i alle fall.La Porte des Indes så interessant ut Dazed, den skal vi muligens sjekke ut.
Minner meg om da vi var på The Royal Observatory i Greenwitch, og guiden som skulle forklare strengteori og lys som bøyes til turistene, trakk meg ut av gruppen for å bruke meg som "a large, dense object".Dette er historiefortelling på høyt nivå, med fabelaktig humor og glimt i øyet som bare engelskmenn kan det
Angående London...
Stiller meg bak HCs forslag om Tower of London, det er ikke bare stedet, historien og arkitekturen men GUIDENE!
Dette er historiefortelling på høyt nivå, med fabelaktig humor og glimt i øyet som bare engelskmenn kan det.
Official Tower Of London Tickets, Events & History | Historic Royal Palaces
/ Morten
En rockepickup i rimelig prisklasse bør det gå an å få solgt flere av!
Grattis med doggen, og lykke til!
Pass på å ikke skjem den bort i kosten!
God helg etterhvert!
Veldig spennende Vermin, jeg skal skrive litt mer om den, sammen med et par bilder.Spennende med MSL pickupen Lagga, kan jeg spørre hvilken impedanse du kjører den på i 324´en din?
Jeg har for tiden MSL Eminent EX montert og den er også av en såkallt "Ultra-Low" utgave med internimpedanse på 0.8ohm.
Som min svigerfar så godt sier; hunden i fokus..Lenge siden noen oppdatering - etter fem netter i London kom vi hjem,
hvoretter det var konsert med Unni Wihelmsen og Henning Kvitnes - som var fabelaktig.
Så ble det kjøretur til Kornsjø for en uke siden for å hente valp.
Siden har det gått i ett.
Her er Gio
Vis vedlegget 431077
Helt ubrukelig til utstilling, da han har grønne øyne
Vis vedlegget 431078
- som var en av grunnene til at vi plukket nettopp ham, jeg mener - grønne øyne.... - smelt......
Hifi har fått være hifi siden vi hentet ham, men nå er han sånn passe husvarm, så da fyrte jeg opp anlegget igjen.
Store øyne og vibrerende ører - men så falt han til ro...
Vis vedlegget 431079
Så da kan innspillingen av ZYX 100 Ultimate fortsette
Vis vedlegget 431080
Gio lar seg ikke affisere
Vis vedlegget 431081
And the music goes on...
Vis vedlegget 431082
/ Morten
Han var jo fin da. Problemet med hunder, ja egentlig alle husdyr, er at man blir så knyttet til dem, og alt det medfører...Lenge siden noen oppdatering - etter fem netter i London kom vi hjem,
hvoretter det var konsert med Unni Wihelmsen og Henning Kvitnes - som var fabelaktig.
Så ble det kjøretur til Kornsjø for en uke siden for å hente valp.
Siden har det gått i ett.
Her er Gio
Vis vedlegget 431077
Helt ubrukelig til utstilling, da han har grønne øyne
Vis vedlegget 431078
- som var en av grunnene til at vi plukket nettopp ham, jeg mener - grønne øyne.... - smelt......
Hifi har fått være hifi siden vi hentet ham, men nå er han sånn passe husvarm, så da fyrte jeg opp anlegget igjen.
Store øyne og vibrerende ører - men så falt han til ro...
Vis vedlegget 431079
Så da kan innspillingen av ZYX 100 Ultimate fortsette
Vis vedlegget 431080
Gio lar seg ikke affisere
Vis vedlegget 431081
And the music goes on...
Vis vedlegget 431082
/ Morten
Det er jo enkelt og fort gjort å redigere vekk bilder når man siterer, så....Det blir fryktelig mye skrolling, når folk ikke vet å bergrense seg!
Kun rått for går veldig fort inn, men j..lig sakte ut igjen. Ville gitt en del tørrfôr også. Strengt tatt ville jeg vel gitt utelukkende *valpefor* av et anerkjent merke veterinæren går god for i alle fall det første året. Synes ikke man bør tulle med hva valpen trenger å få i seg når han vokser og utvikler seg. Så får man heller dille med økologisk ditt og organisk datt når kropp og skjelett er på stell. ...hvis man føler man må.Takk alle sammen!
Hverdagen forandret seg over natta, for og si det slik....
Kommer til og satse hovedsakelig på råfor til ham, skal være sunnere enn tørrfor?
Høydepunktet så langt har vært rå kjøttdeig av svin, det skled rett ned.
/ Morten
Små valper trenger jo ikke egentlig å gå tur, eller "mosjon". De trenger energien sin til å vokse. Jeg pleier å si til de jeg har på valpekurs at det finnes en tommelfingerregel som sier at en valp de første 3-4 månedene, kan gå i like mange minutter pr. tur som den er uker gammel. Litt "teit", men får frem poenget. Valper har ikke brems, og sliter seg gjerne helt ut på å løpe rundt sammen med fatter'n i timevis, men det er ikke nødvendigvis bra. Det er selvsagt mange variabler, og ingenting er skrevet i stein.Gratulerer med liten søt tass. Vom funker bra, men anbefaler og tørrfôr. Dette pga tygge evne. Tkr har sikkert noe klokt å si om dette. Fått deg skritt måler og? Regner med at 10000 skritt ikke er noe problem nå som du har hund
Små valper trenger jo ikke egentlig å gå tur, eller "mosjon". De trenger energien sin til å vokse. Jeg pleier å si til de jeg har på valpekurs at det finnes en tommelfingerregel som sier at en valp de første 3-4 månedene, kan gå i like mange minutter pr. tur som den er uker gammel. Litt "teit", men får frem poenget. Valper har ikke brems, og sliter seg gjerne helt ut på å løpe rundt sammen med fatter'n i timevis, men det er ikke nødvendigvis bra. Det er selvsagt mange variabler, og ingenting er skrevet i stein.Gratulerer med liten søt tass. Vom funker bra, men anbefaler og tørrfôr. Dette pga tygge evne. Tkr har sikkert noe klokt å si om dette. Fått deg skritt måler og? Regner med at 10000 skritt ikke er noe problem nå som du har hund
Det er jaggu ingen spøk Tom, han har allerede lært å breie seg, for å si det sånn....Gratulerer med flott hund, Morten! Ser den har sofakamo, så pass på at du ikke setter deg på han
Ikke engang prøv å gi meg et hundeblikk, sa livlægen til meg. Aldri om du får det du higer etter på den måten …Helt ubrukelig til utstilling, da han har grønne øyne
Vis vedlegget 431078
Hvordan tror du den er som platebørste, Morten ???????Det er jaggu ingen spøk Tom, han har allerede lært å breie seg, for å si det sånn....Gratulerer med flott hund, Morten! Ser den har sofakamo, så pass på at du ikke setter deg på han
Ikke dårlig for drøye 2 kg valp....
Vis vedlegget 431205