Kjekt å ha noe nedentil å henge håndkleet påSjekket ut fredagsposten før jeg rusler ut til bassengområdet. Rutinert! God helg!
Har nok myknet litt, men det er nå kjekt å endelig kunne gå i shorts uten å skremme folk og lage allmenn oppstandelseKjekt å ha noe nedentil å henge håndkleet på
Edit: Såfremst du ikke er kommet i pensjonistkategorien "før myk overalt og stiv på ett sted, nå stiv overalt og myk på ett sted"
Sjekket ut fredagsposten før jeg rusler ut til bassengområdet. Rutinert! God helg!
Med slike klør ender du opp med hårsveisen til LaggaSeriøse klør....
Hvor holder Retro Vinyl til? Jeg skal til Sarpsborg om en uke.
Torget 5, som Jorwed linker til over her. Der Sarpsborg Farvehandel holdt til i gamle dager, om det sier deg noe.Hvor holder Retro Vinyl til? Jeg skal til Sarpsborg om en uke.
Det sier meg altTorget 5, som Jorwed linker til over her. Der Sarpsborg Farvehandel holdt til i gamle dager, om det sier deg noe.
/Morten
Dette er veldig synd, men jeg må nesten gå i meg selv først siden jeg ikke har vært innom Moonrise siden april i fjorDet er synd! Har vært der og handlet noen ganger, trivelige folk.
Tar meg i å undres over hvilke grep de har tatt for å komme seg gjennom krisa, det bor tross alt en del flere mennesker rundt
Moonrise enn Retro Vinyl her. Nå vet jeg at Patrick/Retro har vært på randen og jobbet steinhardt for å holde nesa over vannet,
trist at Moonrise ikke har fått til det samme.
Strålende, Power! Foruten å handle med jevne mellomrom, er dette en fin måte å støtte opp under de lokale platesjappene som det stadig blir færre av rundt omkring. Jeg gjorde akkurat det samme som deg for en stund siden og donerte bort en del dubletter. Disse var imidlertid ikke nyvaskede, men ble overraskende nok likevel tatt i mot med et stort smil og åpne armer Det er en god følelse å gi bort noe som kommer andre til gledeDette er veldig synd, men jeg må nesten gå i meg selv først siden jeg ikke har vært innom Moonrise siden april i fjor
Det er gledelig at Patrick/Retro Vinyl har klart å stå rak i "vinden" vha gode venner og støttespillere.
Sarpsborg hadde blitt fattig for mange om han hadde lagt inn årene.
Med fare for å skryte av meg selv, så var jeg i forrige uke og donerte 70 nyvaskede skiver til Patrick fra en samling jeg har gått igjennom det siste halvåret.
Gledelig nok viste det seg at han allerede hadde kunder som har etterspurt flere av skivene som kom han i hende
Så i stedet å prøve og selge dem for en slik og ingenting på nettet eller Knut forby kaste de skivene jeg ikke ønsket å ha kom de til nytte og glede for andre.