Selvfølgelig har du rett 'pain, det var Ray Dorset som startet Mungo Jerry, han er i skrivende stund 76 år ung.
For å rekapitulere, ble altså Mungo Jerry etterfulgt av 10CC, som avsluttet fredagen.
Lørdag var det Dr Hook som åpnet ballet.
Jeg kan ikke med min beste vilje påstå at jeg har hatt noe forhold til Dr Hook, men det skal innrømmes at jeg har endret syn noe etter dette. Sviskene
er jo forlengst spilt ihjel, men det var en del av de andre låtene som falt greit i smak!
Så var det tid for et sceneskifte, Eirikur var oppe sjøl og kvalitetssikret.
Tributebandet Purple Heep kom så på, og dette er digg!
Dette var tight og fint, og godlåtene stod i kø; Gipsy Queen, Circle of Hands, Perfect Strangers, Mistreated osv. Skikkelig kosestund!
Kvelden ble avsluttet med Suzi Quatro, det var som å bli kastet tilbake til puberteten, men på en god måte!
Denne 152 cm høye dama på 72 år - er ennå en kruttønne på scenen, dream come true 'ass!
Hun kunne å sjarmere sitt publikum, og eide scenen med hud og hår, helt fabelaktig!
Vi fikk en god blanding av gammelt og nytt, hun har rocket hele veien, f.eks fjorårets album er knall, - men selvfølgelig, når hun kjørte på med låtene
jeg vokste opp med, som Can the Can, 48 Crash og Devil Gate Drive, så rykket det litt ekstra...
Og der går Suzi spillende av scenen etter et knallbra sett.
Mildt sagt fornøyd med helga!
/Morten