Det er vi enige om!Uberfeit den riggen til RR
Ja, det er vel snart over ti Är siden du arrangerte treff sist @Rubyred ? Jeg kjÞrte ned fra tykkeste Toten til gressvik. Veldig hyggelig, synd vi ikke har holdt mÞtefrekvensen hÞyere, men sannheten er kanskje at vi har blitt gamle og sedate .. Og Jan vae selve krumtappen. @Lagga er flink til Ä oppsÞke folk, det mÄ siesTrivelig med besÞk Lagga. Alt for lenge siden, som du sa. Like mye min skyld. Av naturlige Ärsaker, har det blitt lite besÞk. Helse, og covid har noe av skylden, men mÄ innrÞmme at JanR var en organisator i slike sammenhenger. Dypt savnet.
/Ruby
Jeg tror du mÄ be ho der oppÄ venstre hÞyttaler om Ä spre beina littHadde en liten runde med bilderedigering fÞr senga i morges.
Flyttet hÞyttalerne fra hverandre. Syntes det var en klar forbedring, men stereoperspektivet oppleves ennÄ
litt smalt, hmmmm, what to do....
/Morten
Min sin snurre ja Lagga. VÊrt pÄ makeover og er nok ship-shape for lange tider fremover. Er du interessert i Ä vÊre fosterforelder for en periode inntil jeg kan hente? Frekstad er jo ikke sÊrlig sentralt sett fra stiftsstaden, mÄ jo ut og kjÞre en tur i periferien.Takk og god helg folkens. Det ble en liten tur til EB/KrÄkerÞy i gÄr. Hadde med noen smÄtterier for sjekk, og fikk snakket om et armboard til
Nottingham, tenker at det kan vĂŠre skĂžy og teste ut Corian som materiale til dette.
En SP10 blir frisket opp, er det Gunzi sin montro?
Vis vedlegget 857784
/Morten
Tenker du at jeg er tilliten verdig til Ä passe pÄ barnet, kan SP10 gjerne fÄ hospitere her til du kommer denne veien, ikke noe problem det Gunzi.Min sin snurre ja Lagga. VÊrt pÄ makeover og er nok ship-shape for lange tider fremover. Er du interessert i Ä vÊre fosterforelder for en periode inntil jeg kan hente? Frekstad er jo ikke sÊrlig sentralt sett fra stiftsstaden, mÄ jo ut og kjÞre en tur i periferien.
Det forutsettes at fosterbarnet holdes i aktivitet, og at det kan utprÞves flere leker i sammenhengen ( pickups) Vi finner tidspunkt, en siste touch gjenstÄr borte hos Thomas fÞr flytting.Tenker du at jeg er tilliten verdig til Ä passe pÄ barnet, kan SP10 gjerne fÄ hospitere her til du kommer denne veien, ikke noe problem det Gunzi.
- det ER mulig at jeg vil sjekke at den gÄr rundt, om det er akseptabelt.....
/Morten
Tenkte det samme...... 1 Þl + 1 Þl + 1 whisky + et mÄltid...... fantastisk balanseDette ser heilt fantastisk ut, @Lagga