Er gutten sin detTakk og god helg!
Er straks på vei ut på dagens tur med Gio, vi diskuterer hvor vi skal gå, gårdagens var en liten mimretur fra barndommens somre i Skjebergkilen.
Gio kan når han vil! Ingen problemer med å snuse opp profilerte HFS'ere.
Jepp, godbit til deg Gio.
Vis vedlegget 953865
Ja, jeg så sleden din utenfor.Er gutten sin det
Men da vet dere hvor jeg holder til.
Jeg var t.o.m. hjemme da dere vandret forbi.
Inn langs husets fasade på høyre side, og ned til undergrunn hvor mørke gjerninger bedrives daglig
Jeg kan sågar trylle frem en kopp kaffe med någet attåt.
Det var synd 'breaker, det er som du sier lenge siden nå.Jeg så deg i rommet med pmc i Horten, Lagga. Det var så fullt der, så jeg gikk og kom tilbake senere. Hadde tenkt å hilse på deg, for det er lenge sida sist, men våre veier krysset ikke mer den dagen.
Så ut som du hadde det ok med de små og latterlig gode høyttalerne til vettug pris.
Jeg er helt uenig med deg der.Stygge håndtak på ellers flotte Mark Levinson monoblokker
der er vi helt på linje BlusernJeg er helt uenig med deg der.
Vis vedlegget 954884
Det hadde ikke blitt igjen så mye uten de håndtakene.
Helt enig.Stygge håndtak på ellers flotte Mark Levinson monoblokker
Litt stæsj må det være for 2 X 300.000kr...Helt enig.
Det ble et eneste innkjøp i Horten, en Feickert protractor. Tenkte at det var på tide, altså at den vil være tidsbesparende i forhold til tidligere praksis.
Vis vedlegget 955015
Den fikk meg til å tenke på vår egen vinyl/pickup-guru #Rudi Og at han tidligere i dag minnet meg på en av de virkelig fineste ferieturene fruen og
jeg har hatt noengang. Jepp, ikke bare husker jeg det fabelaktige bakeriet Rudi nevnte, men jeg husker jammen familiens vingård også...
Vis vedlegget 955016
/Morten
Det stemmer bra det Rudi. Vil og generelt si at det er mer "attack" i musikken, og det er ikke feil.Vil tro at du får vesentlig mer trøkk og fylde i bassen i fra Shilaben nå, antagligvis litt som om du skulle fått 30% mer dreimoment i bilen din.
Enig!Hu Zebra dama, fy flate for et stilig bilde!
Det synger på siste verset nå, eller...?Scrollet raskere på damebildene enn på de flotte bildene fra Horten.