Audiophile-Arve
Æresmedlem
Så spennande! Det kan sjå ut som saltglasert holllandsk steintøy med blå pynteglasur og rosemåiing. Ventar spent på omtale av lytteinntrykk.
"Hvilken dag er det i dag, hvilken dag er det i dag?!" Er det fredag? Ja! Er det fredag? Ja!
Kroppen til hun her (bilde nr 2) må da være helt feilmontert.Ha ha, nå ble det så mye å titte og høre på her at jeg nesten glemte meg bort gitt, men:
"Hvilken dag er det i dag, hvilken dag er det i dag?!" Er det fredag? Ja! Er det fredag? Ja!
[/ATTACH type="full" alt="96FDCC6D-839D-4D83-BA33-0CC0D7E8F8CE.jpeg"]985415
Ønsker dere alle en snasen weekend, helgehilsen fra Laggas.
Sikkert et resultat av KI.Kroppen til hun her (bilde nr 2) må da være helt feilmontert.
Nå ble jeg nysgjerrig, kan du være litt mer spesifikk, hva er feilmontert?Kroppen til hun her (bilde nr 2) må da være helt feilmontert.
Kan være en dverg ?Ser litt rart ut kanskje ved damen sin venstre hofte, men tror det er pga den lille ryggen på krakken hu sitter på.
-Det tøystykket ligger over kanten, og er kanskje der for å nettopp skjule noe hu sitter på for å få den rette posituren?
Men jeg vil tippe at de aller fleste ikke lar blikket feste seg der så veldig lenge når de ser bildet.
Må innrømme at jeg ikke ser det selv, men jeg er muligens påvirket av at jeg har sett hele shooten.....^ Se på bilde nr 2 i ditt innlegg #13.923.
Det bilde du viser når (av samme modell) er ikke det samme som dette:
Vis vedlegget 986649
Den kroppen her ser ut til å være litt merkelig i fasongen
Hmm, den unge damen forsikrer meg om at det er hennes eget hode…^^ Tja, stusser litt over bilde nr 2 i denne kavalkaden også jeg. For meg så ser det ikke ut til at hodet samsvarer helt med resten av kroppen.
Jeg tror ikke du har godt av å se på disse bildene…^^ Tja, stusser litt over bilde nr 2 i denne kavalkaden også jeg. For meg så ser det ikke ut til at hodet samsvarer helt med resten av kroppen.