Burgerne fikk greit skussmål såvidt jeg husker, så jeg våger påstanden om at McDonaldsfaktoren
var fraværende, eller i det minste lav...
Hjemmesnekret potetstappe er digg Sluket, men det er sommer, så vi gikk for en noe lettere variant;
Fru Lassemanns meget velsmakende brød, samt salsa, tabbouleh, frisk mangochutney og tzatsiki.
Ansiktet i avataren er en god idé, i og med at vi ikke er pålagt å bruke fullt navn som nick. Det ble kanskje litt
mye farger - men ble altså inspirert av RoDa's herlige bilde.... :
Uten å gjenta hva du skriver over her RoDa, så er jeg enig hvordan du resonnerer, ingen krangel der.
RS' høyttalere har som du er inne på blitt som de er gjennom prøving og lytting over tid, dette har produsert en
mengde kunnskap, og den kunnskapen føres jo over til dette prosjektet.
Grunnform blir den samme, men høyttalerne kommer til å bli LYTTET fram til sin endelige layout, det blir mao en
del innvendig tweaking før kassene endelig lukkes.
Når det gjelder endelige egenskaper/målsetning/resultater - vel, det blir på dette stadium, som du er inne på, teorier.
Tiden vil vise.
Lassemann; det hadde vært veldig interessant å få en gjesteopptreden med dine høyttalere her! - og RoDa får gjerne
komme han og!
Livet Med Larkins er en nydelig serie ja, og David Jason en fortreffelig skuespiller!
Nå har jeg faktisk en eldre bror, så jeg ser det vel subjektivt sett ikke - men pyttsan, kanskje herr Jason er den ukjente halvbror
vi ikke visste om..... ;D
Vennlig hilsen
Morten