Liv Lagga

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Lagga

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Antall liker
    33.295
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    3
    Takker og bukker, og god helg karer!

Tidligere i uka var jeg invitert til Oslo, i forbindelse med min fremskredne alder og fratreden fra arbeidslivet.

SÃ¥ rakk jeg en tur innom Bog Dipper, hvor jeg fikk tettet tre hull i samlingen.

IMG_2951.jpeg

Torsdag var jeg innom Retro Vinyl, som har flyttet ut fra bysentrum, og ned til stasjonsbyen (Skjeberg). Kun et par minutter forskjell i kjøretid for meg,
    men, ingen bompassering og gratis parkering - det kan man ikke klage på. 😊 Så ble det hyggelig skravling, og litt handel.

IMG_2999.jpeg

Patrick hadde fått inn alle albumene til Lucky Malice, jeg hadde kjøpt det ene for noen år siden, nå fikk jeg endelig komplettert. Det første fra dem var en EP,
    er vel dessverre liten sjanse for å finne den...

IMG_2998.jpeg

Så ble det endelig helg fredag kveld. Jeg fikk helt dilla på tapas, etter en kommentar fra Abu på "Kongen befaler" om torsdagen, så fredagen ble tilbrakt
    på kjøkkenet, tok heller med en blåtann-høyttaler ut dit. 😃

IMG_2978.jpeg

Hummus med tomater

IMG_2981.jpeg

Kongereker i baconsvøp (lagde en livlig chili/hvitløksaus til) og Patatas Bravas (lagde en sinna tomatsaus til disse)

IMG_2982.jpeg

Løkringer på oste-seng.

IMG_2983.jpeg

Sausen til Patatas Bravas, og Albondigas.

IMG_2984.jpeg

Det er servert. Fru Laggas Aioli, Liba-brød og diverse oliven med mer.

IMG_2985.jpeg

Når middagen hadde sunket litt, ble det litt mer heimkunnskap på meg. Det er ennå Amalfi-sitroner å få, så jeg går til det og lager en batch til.
    Skallet fra fem sitroner får selskap av en flaske 60%.

IMG_2992.jpeg

SÃ¥nn!

IMG_2995.jpeg

Nå skal du i kjelleren, lille venn, så ses vi om 25 dager. (Kommer ned og vender på deg innimellom da) 😊

IMG_2996.jpeg

/Morten

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn