;Dpengesluk skrev:Hmm... både kor og modellbygging - må bli mye skala-øvelser på deg
Vanvittig flott maskin, flys med hver sommer på stevner. Kun 2 som får lov å fly iflg sjefen.pengesluk skrev:Åhh... vakkert, vakkert.. Det må være en fantastisk følelse å få ratte en slik historisk vintage affære som dette. Det er vel snart ingen igjen som fløy de da dette var som mest "populært"..
ansepe74 skrev:Har nicket ditt noe med din forkjærlighet for single malt?
;Dpengesluk skrev:Finn TRE feil, sier jeg bare... 8) 8)
Det er nok til den nye konstruksjonen - Miragene har vel alt forlatt redet.ansepe74 skrev:Hadde sikkert gjort seg med noen "dansejenter" for å toppe det hele !
Jobber med modding av delefilteret på Miragen??
Synes jeg ser endel godsaker der
De blokkene dine Lassemann er jo snadder for horn...lassemann skrev:Stemmer det Jan, skråtak.. En veldig interessant og lærerik kveld i går. De middels store monoitorene spilte veldig bra sammen med QS blokkene synes jeg. Første gang jeg har hørt de spille på horndiskant. Fabelaktig mikrodynamikk!
mvh
lassemann
...diskanterHCS skrev:De blokkene dine Lassemann er jo snadder for horn...lassemann skrev:Stemmer det Jan, skråtak.. En veldig interessant og lærerik kveld i går. De middels store monoitorene spilte veldig bra sammen med QS blokkene synes jeg. Første gang jeg har hørt de spille på horndiskant. Fabelaktig mikrodynamikk!
mvh
lassemann