Takk for hyggelige kommentarer karer!
Dagen har bare vært dønn hyggelig, først inn av døra var Roy Vidar, tidligere eier av den nå hodroddede Doxa 70SE,
naturlig nok nysgjerrig på å høre sin gamle amp, gilde gaver hadde han også med, tusen takk Roy Vidar!
Tower of Power er karer jeg jeg likte godt dengang da, gleder meg veldig til å høre disse!
Etter en drøy times lytting, gikk det i døra, og inn kom RS ruslende med nok en Doxa, ferdig moddet Signature.
Noe musikk senere, var det tid for å bytte ut SE med Signature, det skjedde dog ikke helt uten viderverdigheter,
så den ble åpnet på stedet.
Feilsøking var unnagjort på minutter, og litt lodding senere
Var Signaturen på plass i anlegget
Her kan noen av de originale grusomhetene sees, trådene til inngangen
Og til utgangene, begge er rett og slett ringeklokkeledning, det er ikke engang kobber...
Her kan noen av oppgraderingene ses, Vivanco på inngang, og 10 kvadrat solid Caahre på utgang,
ingenting som bremser nå!
Etter en god runde variert musikk, var det tid for oppbrudd, vel oppbrudd og oppbrudd, Roy Vidar skulle videre til
venner i Halden, og fru Lagga, RS og jeg tok en middag på China Plaza i sentrum, det var ikke feil!
Vi har tenkt oss en besøkstur til Rubyred på Sunnaas i morgen, og sveipet innom "Storbyen" for noen
småtterier han har ytret behov for, måtte såklart skjene innom Musikkverket og myse litt på vinylen også, gikk
gæernt igjen det....
Men så var det Indigo Glassblåseri som stod for tur, jentene har vært på en måneds Interrailtur og vært innom
7 - 8 land, så det er mye de-briefing på gang, fikk begynt i kveld, veldig hyggelig å se dem igjen!
Fine fredagen.
/ Morten