lille hiawata
Hi-Fi freak
God helg Lagga.
David Shaw sine 181 hvit sokkel rør ( keramiske) oppdaterte rør hever også forsterkerens kvaliteter på alle felt . Det er mulig med forskjellige oppgraderinger fra fabrikk. Kan også fåes med noen av de rør du nevner der . De rørene jeg nevner spiller meget fintHeibasse.
Gratulerer med lånt/kjøpt rør box
Den er god på akustisk rolig åpen musikk på triode og med rock å denslags når de ska svinge med mere tyngde så liker eg ultra bedre. Har samme konstruksjon i USA utgave prinsipp.
du får utbytte av og bytte de 3 stk i front 6sn7 rørene
Eg har gode resultater med sylvania,raytheoon,Ken rad National ,,,,osv som er åpne.
for noe mørkere lyd så brukes RCA rør.
audiomix hjelper deg på veien .
mvh Roy
Takk for heads up! Bestilt...Vet ikke om du var klar over det, men Fish har nettopp gitt ut remixer av sine to første soloalbum. Håper det kan være av interesse både for deg og andre lesere av tråden Linker til hjemmesiden der det finnes mer info:
‘Vigil in a Wilderness of Mirrors’ and ‘Internal Exile,’ 2024 remixes are now available for pre-order, available 22nd July - FISH
After so much anticipation, I can finally announce that my first two solo albums, ‘Vigil in a Wilderness of Mirrors’ and ‘Internal Exile,’ are now available for pre-order and will be released on July 22nd in three different formats.fishmusic.scot
Morsomt, hva synes du om BA3, har den noe for seg? - Dvs, du har beholdt den, det er kanskje svar nok.Icon Audio er veldig stilig!
Hadde en sånn i tankene da jeg skulle ha rørforsterker.
Valve Amplifiers & Hi Fi Equipment | Buy Online | Icon Audio
Looking for the best English valve amplifiers? Icon Audio is dedicated to the design and production of pure valve (or tube) amplifiers and hi fi equipment. Order online today.iconaudio.com
(Har fortsatt en Icon Audio BA3 da)
Skikkeleg flotte høgtalerar! Det må vel ver noko av det beste som er laga.Takk og god helg!
Døgnet har gått litt sånn sideveis - fyret opp Icon natt til i går, etter litt mer rydding (les: omfordele rot) på roteloftet, og det ble en riktig så
hyggelig natt med musikk.
Vis vedlegget 1046458
Icon sjarmerer
Vis vedlegget 1046459
Og jeg er nå over snittet kjempeglad for at jeg fikk lagt vantene på et par KEF Reference 105.3.
Vis vedlegget 1046460
Sony'en spiller greit den og, - ramlet i seng litt etter halv seks på morran...
Nu går alt så meget bedre.
/Morten
De er en skarp oppgradering av 105.2, men for all del, flere har kommentert at, - ja, 105.3 er enda mer high end enn 105.2,Skikkeleg flotte høgtalerar! Det må vel ver noko av det beste som er laga.
Det er ikkje grunnlaust at eg har beholdt mine 105.2. Har høyrt på mange andre gjennom åra, men du skal veldig langt opp i pris for å matche denne.De er en skarp oppgradering av 105.2, men for all del, flere har kommentert at, - ja, 105.3 er enda mer high end enn 105.2,
men de liker bedre måten 105.2 spiller musikk på.
Apples and oranges...
Vis vedlegget 1046585
Har en Icon Audio Stereo 40 KT 88 snart klar til demo . Den trenger ca 25 timer til før den er klar . Neste uke kan du bukke demo om du ønsker . Nydelig forsterker som spiller nydeligIcon Audio er veldig stilig!
Hadde en sånn i tankene da jeg skulle ha rørforsterker.
Valve Amplifiers & Hi Fi Equipment | Buy Online | Icon Audio
Looking for the best English valve amplifiers? Icon Audio is dedicated to the design and production of pure valve (or tube) amplifiers and hi fi equipment. Order online today.iconaudio.com
(Har fortsatt en Icon Audio BA3 da)
mvh