Fin gutt! Vi har en gutt som ikke har så lenge igjen. Kjerringa orker ikke en ny kongepuddel. Har vurdert å vise henne et bilde av Gio
Ser ut som en kjekk kar
Mellompuddel kan være et alternativ.
Kongepudler er flotte da!
Selv hadde jeg jo aldri sett for meg at jeg skulle ha hund i det hele tatt, så jeg skylder på fru Lagga.
Når vi først var enige om å se etter hund, hadde jeg tre ønsker: ikke en hund som sikler, ikke en hund som røyter,
ikke en hund som er tyngre enn at jeg kan plukke ham opp.
Så landet vi etterhvert på mellompuddel, og helst en aprikos, falt for den farven ( aprikos heter nå: Fawn ) Heldigvis er det en oppdretter
på Kornsjø, og etter et møte over kaffe og kaker, var vi godkjente som puddeleiere.
Kullet Gio kommer fra.
Han var 9 uker da vi hentet ham, her er det bare et par dager etter at han kom hjem.
Fin type fra dag én.
Noen utstillinger ble det, han rakk å dra med seg fire sløyfer, før vi innså at vi aldri i verden orket/greide å opprettholde det pelsstellet som var nødvendig
Gio elsker snø.
Å være på tur
- og å ta livet med ro.
Oppdretter beholdt den ene søsteren til Gio, og Guro gjorde det skarpt, men vi hoppet som sagt av sirkuset.
Det samme med onkel Nirius
Gio er glad i mennesker, alle er potensielle kløpinner, og han elsker å bli tatt på/kost med - han er 9 kilo kjærlighet.
/Morten