quad_lars
Overivrig entusiast
- Ble medlem
- 11.02.2002
- Antall liker
- 4
Weld er pensum for videregående.
Har du Weld på vinyl ? Så den på ei platemesse og har angra som ei bikkje siden på at jeg ikke raska med meg den :'( DET er live det
Weld er pensum for videregående.
Rock and Roll 8)Hans Theessink - Groove
Frank Zappa - Roxy and Elsewhere
Allman Brothers Band - Live at the Filmore East
Deep Purple - Live in Japan
Little Feat - Waitin for Columbus ;D
Uten hensyn til teknikk and annet tull:
Clash - From here to eternety ;D
Colosseum - Live
J. Geils Band - Full House live
Bob Dylan - 1966 Royal Albert Hall
Neil Young - Rust never sleeps
The Who - Live at Leeds
Rolling Stones - Get Yer Ya Ya's out
Free - Live
Johnny Winter And - Live
Jethro Tull - Burstin Out
John Coltrane - Live Newport 63
Helt enig. Anbefales! Kan også anbefale Alexander O`Neals "Live at the Hammersmith Apollo-London" fraLee Ritenour "Overtime" 2005, kan trygt anbefales til alle...........
Du har redet dagen min ;D, har en låt på kasset "land of 1000 danses" som jeg i flere år! ikke har vist hvem spilte, denne versjonen. J.Geils Band på "showtime"The J.Geils Band - SHOWTIME !
Kan være vrien å få tak i på cd men er vel verdt bryderiet.
Spille glede og absolutt godkjent lyd , en sommerplate av dimensjoner.
Helt enig!!! Coveret mitt er utslitt... - samme typen (papp) som KKV bruker i alt for utstrakt grad!Et norsk forslag er Vamp sin "Folken". Flott musikk utført av meget dyktige musikere og stemningen i lokalet er til å ta og føle på! Lydmessig fin også.
Tja, jeg er nok ikke enig med deg der. "Made in Japan" er mixet sammen av låter fra de tre konsertene de spilte der borte i 72. På trippelalbumet "Live in Japan" får man en skive for hver kveld (2 konserter i Osaka og 1 i Tokyo). Personlig liker jeg skive 2 (Osaka) best. Teknisk er de 3 skivene like. Men det var som sagt MIN meningJeg ser at mange nevner Deep Purple Live in Japan, men regner med at det er en misforståelse...?!
Den grommeste live-skiva (evt. dobbel vinyl!) til Deep Purle er jo Made In Japan!
Altså ikke:
Men:
Jepp, det er mer av det gode på "Live in Japan"! (Naturlig nok).Du har helt sikkert rett i at det er "mer av det gode" på Live in Japan . Men det at du har tre utgaver av "Lazy" betyr vel bare at det er mer, ikke nødvendigvis bedre?
"Live In Japan" er forøvrig en såkalt reissue som kom 21 år etter den originale utgivelsen fra 1972.
Det er vel Rainbow du mener? parkere Deep Purple?Ritchie Blackmore - On Stage............parkerer alt av Deep Purple !